Nechci tu odo mňa, aby som tu cez mobil robil krízový plán. Aj tá 212 by sa dala pretrhnúť na plackovitú a kopcovitú časť. Na Mliekárenskej sa klobása pri troche opatrnosti otočí a v dlhodobejšej perspektíve by som nechal projektanta a toho, kto to schválil, aby to prerobili. 4,5 platu plus nejaký ten rok bez prémií by to aspoň čiastočne zaplatili.
kĺby jazdiaci cez kopce:
204 a 207 - obe po 7 vozov - spolu 14
212 - 16 vozov, - výprava spolu 30 (a to nepočítam linku 33)
Sóla jazdiace po rovine:
205 - 6 vozov, 208 - 5 vozov - spolu 13 vozov.
Ešte keby jazdili aj na 210 a ten úsek na dízel po Eurodieru by sa neobsluhoval, tak to je 5 vozov. Teda max. 18 vozov. a aj to sa berie že kĺb sa neotočí, alebo otočí iba s problémami na Mliekarenskej, teda tá 208 by bola tiež otázna.
Takže tá výmena sól a kĺbakov sa dá spraviť iba v obmedzenej miere a nejaké linky (poradia) by sa aj tak museli točiť na Hlavnej Stanici / Hodžovom nám, príp. 207 na Šulekovej.
Že by sa začalo tým, že keď už máme vozidlá s pohonom jednej nápravy, tak v prípade kalamitnej predpovede vypravíme cez Kramáre len sóla a klobásy dáme na plackolinky?
Bars zložité?
Bratislava nie je Norsko. Sypac a jeho instalacia stoji velke peniaze a ta investicia sa ti jakziv nevrati v meste, kde snezi mozno trikrat do roku. A skutocne chcem vidiet, ako na plne nizkopodlaznu mestsku SORku, kde je medzi karoseriou a kolesom par centimetrov miesta, nasadi niekto retaz...
Mna len fascinuje, ze do mna, ako vodica osobneho auta, kazdu jesen hucia, ake su zimne pneumatiky potrebne. A to nielen len pri snezeni, ale aj od nizkych teplot. A aj tie zimne gumy mam, aj ked auto mozem v klude pri takomto pocasi nechat doma.
A tu sa nam v klude, v hlavnom meste, premavaju autobusy a trolejbusy, ktore vezu denne desatisice ludi, na celorockach (ktore su ktovie ako zjazdene), ktore pri troche snehu absolutne stracaju trakciu. Ved to je chore.
Inac, v r. 1990 sme sli do Mnichova, co sme na ceskej strane chceli dat retaze, tak na nemeckej bola sucha cesta. Nechapali sme, az kym sme neuvideli. Nemci neodhrnali smeh z vozovky, ale ho odmetali. Nechodilo vozidlo s radlicou, ale s podobne sikmym zariadenim, kde sa v protismere otacala kefa a zametala sneh na kraj vozovky, takze nezostavala ziadna vrstva ako pod pluhom, a ked tak minimalna. Mozno by aj toto stalo za zamyslenie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978