Takže už sa nám aspoň 1 vodič v Krasňanoch naučil šoférovať T3P! Asi ste si všimli vo výprave 7785+86 včera na e-7 (odpoludňajší diel - aj som ju videl na vlastné oči). Je tam aj dnes ráno. Len prečo na e-7 a nie na e-9, kde nemajú kačice čo hľadať? Vie niekto, či budú presuny pokračovať a koľko vôbec dvojíc sa do Krasňan naviac ešte zmestí? A prečo je vlastne výmena za kačice, ktoré by sa na JD hodili na e-2, tabu? I laikovaný bol tento nápad v minulosti negatívne, prečo?
L8 máš jedinú linku medzi Trnkom, Blumentálom a Obchodnou , kde to kačice nezvládali. Nejde len o prechod zo špičky do sedla. Mali by sa preraďovať odstavené T3 do Krasňan , kde je nedostatok súprav a tak sa to postupne zlepší. Aspoň tak to tu tvrdil myslím Solider.
Vidieť to aj na výprave L7 , kde je súprav menej ako bolo pred zmenou.
Nadavaj na dopravny podnik mailom cez podnety, najlepsie aj na primatora, FB DPB.
Vysvetlenie v skratke: setri sa tam, kde sa nema.
Neviem v ktorych casoch chodi tak prehnane plna L8 z Obchodnej ,ale je tam 15min int. ( niekedy aj 16,17min. int. ) uz od 18.23 z Postovej, nasledne odchody su uz len 18:39, 18.56,19:06,19:21
Otazka do plena - nepomohli by tam vlozene spoje ? Resp. aby tie dojazdy este sli raz do Ruzinova ( idu 18:28, 18:44 - sli by 18:31 a a 18:47 ) prip este aj 1novy vlozeny spoj 19:13 .
Keby sme vás my na niečo pripravovali, tak jedine na to, aby ste vedeli kam sa obrátiť s vašimi podnetmi, aby si ich prečítali tí, čo to majú na starosti a čo o tom môžu aj rozhodnúť.
A vysvetliť sa to dá veľmi jednoducho - doprava v tomto meste nie je priorita a tá verejná už vôbec nie.
Prosím Vás, viete mi vysvetliť nasadenie krátkych električiek na linku 9 ( registrujem to tak cca od zač. roka 2018 ) oproti doposiaľ jazdiacim dlhým. Denne ňou cestujem a je zjavne kapacitne poddimenzovaná.
Možno nás pripravujete na rekonštrukciu el. trate od jari 2018, aby sme si postupne zvykali na tlačenice v náhradných autobusoch, ktoré určite kapacitne nepokryjú vypadnuté električky.
Hej, ale to by musel byť za "perónom" kríž. Ak nie kríž, tak by museli byť 2 prejazdy po sebe, čo by zasa posunulo zastávku bližšie k mestu a ďalej od domov.
Úplne najlepšie by bolo bývalo mať dva prejazdy pred "perónmi" (kríž je asi v BA nereálny) a zastávky až na úplnom konci trate, čo by bolo o nejakých 60 metrov bližšie k domom.
Môj návrh "C" vychádza zo súčasnej spackanej situácie a je vlastne najjednoduchším spôsobom nápravy: využili by sa všetky výhybky a prejazdy by boli na rovnakom mieste, len opačne.
Lenže my tam nemáme dobre navrhnuté obratisko. Aj to čo máme nevyužívame ako by sa dalo.
To by tam musel byť stály dispečer ako pred dvoma rokmi v Rači, keď tam šupli ráno L7 a vnútorná kolaj sa nemohla používať.
Na klasickom by tam kludne mohli ísť aj kačky alebo súpravy T3 z L6.
Obojsmerné kapacitné by na tejto linke bolo plytvanie kapacitou a zase zhoršenie pre L8.
Ešte minimálne 5 rokov sa nedočkáme predĺženia trate.
Pri rozoberaní tých komplikovanejších riešení úvrate na Jungmannovej uvažujete s perónmi až na "výťažných koľajách"? Lebo ak nie, tak neviem prísť na žiadnu výhodu oproti tomu, keby bola dvojitá koľajová spojka až za výstupiskom: prichádzajúca električka by odstavila na tú koľaj, ktorá by bola práve voľná, odchádzanie od dvoch perónov by nebolo potrebné...
david1