Keďže Lovinského je prejazdná od začiatku výluky iba v smere k Valašskej / Mlynskej Doline, vozy končiace pri Vojenskej (204, 211, 212 ) sa musia chodiť točiť až do mesta a naspäť cez Pražskú a Hroboňovu. (Včera som takto videl jeden "dojazd" z Vojenskej cez Pražskú, Šancovú a Karadžičku s otočkou na Nivách.) Ťažko povedať či je lepšie otočiť sa cez Karadžičku na Nivy a späť, alebo cez Šancovú na Jelačičku a späť ...
A najzaujimavejšie je, že celý "balík" električiek je buď vymakaný a vyšperkovaný, alebo totálne odfláknutý. Krásne viditeľný rukopis dvoch odlišných ľudí.
Rozmýšlam, kde sa musela otočiť 211-ka, aby sa dostala hore na Kramáre - žeby cez Karadžičovu a Nivy? ? Ak sa to nespriechodní, večerný dojazd na Hroboňku okolo Štefánky?
Klasika bratislavských grafikonov. "Lákajú" cestujúcich do MHD. Dobre sa tak prestupuje. Utečie vám spoj pred nosom a môžete si vystáť celý interval na zastávke.
Určite išla hneď za L3. Bol to pozostatok vedenia ešte obojsmerne cez Obchodnú na NĽŠ.
2 min pred L5 ti sedí lebo tam bol ráno preklad 3+5min. z Rače aj bez L7.
dnes rano bol vlacik v opacnom poradi, L5 (vcelku plna suprava uz v raci), za nou v zavese prazdna kachna na L17 a za chvilu viac plna ako prazdna skodovka na L3
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Nie minútu, ale tri. L7 šla 2 min. pred L5, medzi L3 a L5 boli 5 minútové odstupy.