Dobrý deň,
stále počúvam v médiách, aby sme cestovali mestskou dopravou. Opíšem Vám sitáciu dnes ráno.
Autobus č. 30 vozidlo 2005 s odchodom zo Studenohorskej o 6 hod asi5 minúte zastavil na zastávke Patrónka ako tretie vozidlo,prvé bol autobus medzimestskej linky, druhý dlhý autovus 83 resp. 84 s tretie vozidlo krátke č. 30. Vodič 30 odmietol otvoriť dnere, npriek tomu, že viacerí cestujúci chceli prestúpiť a prosili vodiča, aby otvoril dvere. Ten s kamenou tvárou počkal než vozidlo linky 83 resp. 84 odišlo a potom otvoril dvere. Bežne šof'éri 30 otvoria dvere , aby cestujúci mohli prestúpiť, aj keď je to tretie vozidlo za dvomi dlhými autobusmi. Myslím si, že vodič by svojím správaním nemal terorizovať cestujúcich bezdôvodne. Cestujúci ráno počítajú každú minúta a takýto postup vodiča je zarážajúci. A po takýchto skúsenostiach cestujte mestskou dopravou.
S pozdravom
Zányiová
stále počúvam v médiách, aby sme cestovali mestskou dopravou. Opíšem Vám sitáciu dnes ráno.
Autobus č. 30 vozidlo 2005 s odchodom zo Studenohorskej o 6 hod asi5 minúte zastavil na zastávke Patrónka ako tretie vozidlo,prvé bol autobus medzimestskej linky, druhý dlhý autovus 83 resp. 84 s tretie vozidlo krátke č. 30. Vodič 30 odmietol otvoriť dnere, npriek tomu, že viacerí cestujúci chceli prestúpiť a prosili vodiča, aby otvoril dvere. Ten s kamenou tvárou počkal než vozidlo linky 83 resp. 84 odišlo a potom otvoril dvere. Bežne šof'éri 30 otvoria dvere , aby cestujúci mohli prestúpiť, aj keď je to tretie vozidlo za dvomi dlhými autobusmi. Myslím si, že vodič by svojím správaním nemal terorizovať cestujúcich bezdôvodne. Cestujúci ráno počítajú každú minúta a takýto postup vodiča je zarážajúci. A po takýchto skúsenostiach cestujte mestskou dopravou.
S pozdravom
Zányiová
birch
91/12-4050 od začiatku služby, od 19:20 do 21:00 (Most SNP) nepremával, od 19:30 (s meškaním 10 min) ho nahradil ZV 4915 a napokon sa napojil autobus 4008.
Inak 4050 pod most aj prišiel, ale asi 19:23 odišiel naprázdno do Petržalky, na transparentoch mal štandardne Čunovo. Škoda, že sa vodič pri čakajúcich cestujúcich aspoň nepristavil a z okienka im nepovedal, že ide na poruchu / iný dôvod. Jedna veta a dojem zo služieb DPB by bol lepší.