Ešte by sme zistili, že netreba státisíce na semafory a stačí platiť človeka ? Akurát by ho asi bol dosť problém zohnať...
Inak, zaujímavé je, že keď policajti "riadia" križovatku vypnutím dynamiky a mačkaním fáz v riadiacej skrinke, efekt je zvyčajne presne opačný oproti tomu, čo popisuješ.
Niekedy mám pocit,že ak križovatku riadia "Pandúri" tak je doprava oveľa plynulejšia ako keď je zapnutá CSS ? občas sa napríklad mladí učia na križovatke Bajkalská - Vajnorská - Jarošova a ide to tam kurňa plynulejšie ? nebolo by odveci to zaviesť,aby si vodiči trochu oprášili teóriu z autoškoly a eventuálne to spraviť ako experiment na vytypovaných križovatkách,že aká je plynulosť premávky s riadením policajtov a s riadením CSS ?
Kadiaľ má vlastne 35-ka výjazd z vozovne, keď išla cez Patrónku? Veď prvú jazdu poobede má z Kuklovskej. Alebo tú vynechala a voz sa išiel napojiť z Dúbravskej cesty?
Aj krizovatka pri Hrobonovej je vypnuta... premavka je vcelku rychla aj ked daktori vodici nie velmi poznaju znaky policajtov... ale pustaju velmi dlho smery takze krizovatka sa rychlo vyprazdnuje
dnes voz z klímou 1827 na linke 61, klimatizácia vypnutá, alebo nefunkčná. ? DPB by mal vodičom pripomínať zapínanie klímy cez vysielačku, minulý rok sa to tak tuším robilo.
Závisí od toho, o akú linku sa jedná. Na niektorých linkách vôbec nejazdia klimatizované spoje. V prípade električiek existuje ešte jedna pomôcka - všetky spoje, ktoré sú v CP označené ako nízkopodlažné, sú aj klimatizované.
Dik, ciastocna pomoc . . . bohuzial, viem zobrazit spoje resp. odchody z danej zastavky len pocas asi najblizsej polhodiny, v tom case odchadzaju z danej zastavky dva spoje, ziaden klimatizovany. Informacia o naslednych dalsich spojoch chyba. Takze mozem sa spolahnut ze treti bude klimatizovany, alebo aj nie. A ani dalsi. Takze budem hodinu navyse v praci a ziaden uzitok z toho.
Max