Jazda na druhý zberač je lepšia z dôvodu možnosti lepšieho rozbehu zo semaforov do (vzdušných) križovatiek a tiež z dôvodu, že špina od uhlíka fŕka dozadu, čiže po streche a za voz (a nie na čelo druhého voza). (Vodiči a znalí doplnia možno ešte ďalšie výhody).
Ešte začiatkom 0. rokov tohto storočia sa jazdilo na zadný zberač. Ale pár vodičov (alebo údajne skôr vodičiek) robilo veľký krik, lebo oni si nevedia zvyknúť jazdiť na 2xT6, kde je zberač inde ako kabína a že po prejdení kontaktu je už veľmi blízko výhybka. (tak sa prešlo na predný). Teraz sú tie vodičky asi už na dôchodku a okrem toho pri 29 a 30T je to práve tak...
Dnes niečo po 19-ej hodine som videl 7 trolejbusov na konečnej Cintorín Vrakuňa. Pomaly sa tam už nepomestili. Min. 1 bol ZV. Myslím, že 2 boli krátke a 5 klbakov. ?
Porucha bola niekde vo vedeni nad krizovatkou Mileticova —Prievozska, presne v strede stali okolo 15:30 trolejari s plosinou, zacalo to uz pred 15 hod, plna prievozska trolejbusov stojacich po oboch str ulice, ja uz som sa rozlucil s navstevou zubara na objednavku na 16 hod. Takze pekne pesi v mraze od prievozskej na mytnu to je tak na 30 minut.....Ludia stali po zastavkach a samozrejme nikto nevedel co sa deje, NAD ziadna alebo nedostatočná....
Neuveriteľná neschopnosť dispečerov. Okamžite mali skrátiť t-209 po Jelačičovu (a vlastne aj t-201) a t-212 po ASMN (to druhé sa údajne aspoň u časti spojov stalo).
Mike
Ešte začiatkom 0. rokov tohto storočia sa jazdilo na zadný zberač. Ale pár vodičov (alebo údajne skôr vodičiek) robilo veľký krik, lebo oni si nevedia zvyknúť jazdiť na 2xT6, kde je zberač inde ako kabína a že po prejdení kontaktu je už veľmi blízko výhybka. (tak sa prešlo na predný). Teraz sú tie vodičky asi už na dôchodku a okrem toho pri 29 a 30T je to práve tak...