Na tu NAD potrebujes mat vzdy nejakych soferov v zalohe, ktori sedia vo vozovni a v pripade mimoriaadnej udalosti vidu von. Bohuzial ich nemame resp. mozno tak 2-3, no ti kym vzdy dostanu pokyn tak uz to aj opravia . Proste DPB ?
Lebo prejst par metrov na elektricku a potom prestupit na Rac/Trn/Kriznej je problem
A vobec robil DPB niekedy NAD pre vypadok trolejbusov v centre mesta? Viem, ze ked napriklad vypadli Kramare ci Dolne Hony, tak nieco bolo, ale pre Kollarko?
Mne raz na T3 tiež niekto z blbosti stlačil záchr. brzdu a potom to nešlo nahodiť iba to vyzváňalo, maturoval som nad tým a príčina bola že to tlačidlo ostalo zatlačené. Neviem ale ako to funguje na T6.
To zvonenie a prudké zabrzdenie - to je keď niekto stlačí záchrannú brzdu. Tipol by som si že niekto vo voze sa s tým hral a potom sa to dokašlalo celé.
No to musela byť tiež komédia - dokonale blbý vodič. Dvere samozrejme idú otvoriť vždy, točítko núdzového otvárania totiž preruší mechanickú väzbu medzi dverami a otváracím mechanizmom.
O 16:40 som prechádzal tunelom 5kou a tiež sme išli rýchlo, ale zvonili sme dlho, asi 10 sekúnd a hneď po skončení zvonenia akoby kamienky by padali na električku, alebo piesok naberali kolesá?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023