A v Prahe neboli problemy ? ? Sak tam toho bolo este viac jak tu- kedze seria to bola rovnaka ako nasa 1.seria vrakov 422x a 423x. Skor som narazal na ine meste v CZ,SK kde maju NB18 ale je klud a ticho o nich.
V civilizácii by "Linka s nízkopodlažnými vozidlami" znamenalo, že na linke sú nasadzované len nízkopodlažné vozidlá. Potreba slovíčok "iba", "výlučne" alebo niečoho v tom zmysla znamená poškodenie uvažovania dlhodobou expozíciou Slovenskom, resp. Bratislavou.
Bohužiaľ máš 100%-nú pravdu. Skriňa od SOR-u je taká, aká je, ale tento marazmus je maslo Škodovky, ona je finálnym dodávateľom, ona má podpísanú servisnú zmluvu a ona si je pravdepodobne istá, že ju DPB nebude sankcionovať. Aj v Brne boli svojho času dva odstavené vozy použité ako zdroj náhradných dielov, ale uznaj, že je to naozaj alarmujúce, keď viac ako 20% ani nie dvojročných vozov nie je schopných premávky. Zasa končím už otrepanou frázou - desím sa, čo bude pri takomto prístupe s trolejbusmi povedzme o 5 rokov?
Vysvetlivky: vozíček - linka s nízkopodlažnými vozidlami. Chýba mi tam slovíčko "iba", alebo "výlučne" alebo niečo v tom zmysle.
Aj u nás sa predpokladá, že keď je vozík pri čísle linky, tak je celá linka NP. A potom pozrieš poznámku a zistíš, že to nutne tak nemusí byť,..
Asi už mala kilometre do VP, nakoniec je to jedna z dvoch posledných súprav T3M a práve tá v lepšom stave oproti 7602-10, ktorá sa pomaly rozpadá a do premávky už nezasahuje.
Na celom svete vozíček pri čísle linky znamená, že LINKA je bezbariérová, čiže sú na nej nasadzované výhradne bezbariérové vozidlá.
V Bratislave to znamená, že na linke sú občas, na nedefinovateľných, náhodných kurzoch nasadzované nejaké bezbariérové vozidlá, ak náhodou vo vozovni nejaké zvýšia???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto