Viac vozov v obratisku ma svoje výhody. Ak sú neustále Bratislavské zápchy s meškaniami 30 – 40 minút pri 15 min intervaloch ako sa stáva i pri 205 skoro v každý deň, tak nemajú čo postávať Tr vo vozovniach, ale byť tam kde majú vodiči svoj prestoj a kde vzniká neustále čakanie na zmeškaný voz. Preto by mal každý vodič sedieť vo svojom voze a nemusel postávať na zastávke s myšlienkou ,, Do frasa kde je ten môj kolega , kde to zasa viazne ?! " Prosim Vás, čakáme už pol hodinu kde ste boli? Toto už nie je normálne, o paliciach stáť ledva stojím na zastávke ... Pani nemáme vozy je nedostatok vozov. Ako? prosím? a kde ? Veď sa nakupovali z EU nové, či nie? ... Prečo sú teda 15 minútové intervaly robené v BA na 30 minútové, keď sám vodič čaká na zastávke meškajúci voz?! Pri tom vozovňa má vozy ale na Rádiovej nemajú vraj čo hľadať pre nedostatok miesta? Presunutie nástupištia 205 , 204 v Rádiovej sa naťahuje a tak sa z vodičov v obratisku stávajú prestupujucími klonami v Tr. doprave z nástupištia. V 5 dňovej výluke 205 DUOBUS kludne mohla ísť po svojej trase, v smere Hanácka, Spoločenská, Bulgaria, Rádiova s posunutou zástavkou + 10 m. /// Rožňavska, Galvaniho, Bulharska, Spoločenská Hanácka – Nemocnica sv. Michala... Žiaľ opakované pol hodinové čakania už majú Trnavkársky cestujúci plné zuby.
eMDi