Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zavinacsk #158287:
Iste.
Na druhej strane, každý, kto tu niekedy jazdil s trolejbusom, alebo aj cestoval v MHD, vie, akým nepríjemným situáciám sú vystavení najmä vodiči MHD v dôsledku čiastočného parkovania áut na chodníku a vozovke.
Snáď už toto bude posledná kvapka a urobí sa tu poriadok.
95/1 - 4916
Reply on: volod #158285:
Zákon 8/2009 Z.z. § 14 ods 1 - "Vodič, ktorý pri obchádzaní vozidla, ktoré zastavilo alebo stojí, prekážky cestnej premávky alebo chodca vybočuje zo smeru svojej jazdy, nesmie ohroziť ani obmedziť vodiča protiidúceho vozidla; nesmie ohroziť ani vodiča idúceho za ním, ani iného účastníka cestnej premávky. Vodič je pritom povinný dávať znamenie o zmene smeru jazdy."
68/1 - 4927
Palisady by mali byť prejazde uz tak pise tabuľa na farského inak v protismere preto lebo pruh blokujú vzdy parkujuce auta takze tbus mal prekážku tak ho mal ten oproti pustiť predsa
Reply on: zakaznik #158280:
podľa stredovej čiary sú oba vozy čiastočne v protismere, zaujímalo by ma, komu nehodovkár prišije vinu ?
Reply on: Ámos #158277:
Z Maďarska?
Reply on: Solider #158278:
Je zbytočné riešiť aktuálne EČV, nakoľko podľa dostupných údajov z roku 2010 bolo do BA dosťahovaných v prvej generácii približne 80% obyvateľov, pričom treťo- a viacgeneračných Bratislavčanov tvoria necelé 4 percentá z celkovej populácie mesta. Čo spraví 99% ľudí po presťahovaní? Zmení si trvalý pobyt, na čo je viazané aj EČV vozidla. Choďte v lete na dovolenku do slovenských regiónov a všimnite si BA/BL autá v každej dedine - to sú tamojší rodáci u svojich rodín, nie dovolenkári.
K autoškolám - od nejedného ich žiaka som počul vetu "čiara neni múr", čo mnohých učili asi pri takmer každej jazde. Potom to s jazdením a nehodami vyzerá tak, ako to vyzerá. Smutné.
Palisady boli/stale su neprejazdne pre DN trolejbusu s autom, 203 a 208 po hodzovo, 207 cez prazsku.
Reply on: Ámos #158277:
EČV bolo, ako píše MIke, BL, aj vodička bola pravdepodobne bratislavskej proveniencie. Je to však iba obraz dnešného stavu autoškôl, kde sú ofejkované jazdy, teória pozostáva z naučenia sa zopár testov zo zákona a keď príde takáto nehoda, tak všetci sa čudujú, že ono tá električka vlastne mala prednosť, aj keď na toto sa vodič električky nikdy nemôže spoliehať.
Reply on: Mike #158274:
Ved nizsie pisu, ze z HU.
Reply on: Mike #158274:
Tak za tých 10 rokov, čo som v BA jazdil, som mal zo 10 takýchto nehôd (či už náraz do vozidla odbočujúceho vpravo, náraz do stredu vozidla alebo do druhého voza na priecestí, ba aj náraz do vozidla odpočívajúceho na konečnej), pričom vinníci boli zo Stupavy, z Trnavy a prevažná časť z Bratislavy. Ale tak treba si pohejtovať východniarov.
Reply on: MatejBA #158273:
Ja som v Bratislave žil čistého času 32 rokov (+4 roky v Nemecku a 16 rokov v ČR.
Reply on: Ámos #158267:
EČV bolo BL..
Reply on: S499.1023 #158268:
No za dobu, co tu zijem (asi menej ako ty, ale tak skoro cely moj zivot) pouzivam odbaca, a ani ma nenapadlo, ze to je nespisovne 🙂
Reply on: 810zssk #158271:
?
Reply on: volod #158269:
No, chalan ocividne nebol velmi uspesny ?
Reply on: volod #158269:
Pravdepodobne ten istý chalan (zrejme TRANSDATA?) cca o 15 hod. mal napojený NTB na automat na Jugmannovej - výstupisko...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.