uz sa opakujem, ale vysvetlim aj tebe, ze pred prechodom pred zastavkou isiel pomaly, v podstate celu cestu od stepnej nesiel rychlo a este spomaloval.. Uplne v pohode by normalne zabrzdil aj v momente ked ten chalan co bol prvy pri dverach, zmackol tlacidlo..maximalne by zabrzdil druhymi dverami pri oznacniku, co vodici robia na homolovej bezne...nebol absolutne dovod na to prudke zrychlenie a ludia skoro popadali vtedy ( takze vtedy to je asi dovolene, len pri brzdeni nie)..velka vacsina cestujucich chcela vystupit tam, co aj vizualne dala najavo presunom k dveram, takzeneslo o par ludi v "risi snov".. btw k hromadnemu mackaniu tlacidiel stop - to uz som si tiez vypocul nadavanie z kabiny..
Veru, pozabijat zakaznikov by bola ukazka prozakaznickeho pristupu, ze? Uz som zazil par prudkych brzdeni kvoli takymto expertom a rozhodne na zaklade danych skusenosti povazujem za prozakaznickejsie riesenie ze vodic pojde dalej, nez ze necha ludi lietat po vozidle kvoli par ludom co sa zabudli v risi snov.
dispecerske forum je myslim urcene na vyjadrenie aj pochvaly/kritiky vodicom, ja som svoj postreh napisal, ci s nim suhlasite alebo nie..tak ako som sem napisal aj pochvalu vodicovi pred rokmi, ktory mi zastavil mimo zastavky (porusil predpisy), tak som napisal aj kritiku soferovi, ktory keby chcel zastavit (aj bezpecne), mohol..navyse neverim, ze sa nepozrel v spataku, ze mu tam stoji polka vozidla a smeruje k dveram (v prednej casti)...plus to dupnutie na plyn bolo uplne evidentnym danim najavo, ze naschval nezastavi (nakolko tak v priebehu cesty od SAV ani raz nezrychlil)..diskusi o spravani vodicov k substratu a naopak uz tu bolo vedenych plno, takze prajem pekny vecer, najma Tebe S499 ?
ok, vidim, ze to nema zmysel tu ani nic napisat... ludia skoro popadali, ked dupol na plyn a z tych 25 pridal na dobrych 60..napisal som, ze som sedel v prednej cast pred klbom (ak to nebolo jasne) a predo mnou uz stali na vystupovanie dvaja ludia, takze som znamenie nedaval (ano viem, ze cervene stop tlacitko je MBCC skoro pri kazdom madle)..z tych 30 ludi, co vystupilo na konecnej, sa asi 25 vracalo naspat, takze neslo o "par" cestujucich, ktori chceli vystupit...a z konania vodica, to akym sposobom pridal a v ktorom mieste (ked uz bolo stlacene tlacidlo) bolo evidetne, ze si ziadnu chybu neuvedomil, ale ze to spravil naschval
No lenze ked zastavis 30m za a on sa nebodaj zrani pri vystupovani tak vodic ma problem a velky...ego mu istotne nestuplo skor si uvedomil mozne nasledky...nehnevaj sa ale ty spravis chybu evidentnu a uz je hlupy vodic..a klb je v strede nie v predu..
sak jasne, nie som na tomto fore prvy den, aby som nevedel, aky nazor tu vsetci budete mat ? potom sa niekto divi, ze kazdy na mhd nadava, ked zakaznik nie je na prvom mieste..k vysvetleniu - v buse bolo cca 30 ludi, ja som sedel vpredu pri klbe, jeden chalan sa uz na stepnej postavil k dveram, kolektivne myslenie, ze urcite znamenie dal, 50 m pred zastavkou sa uz zdvihalo 10 ludi, vodic pribrzdoval a este pred prechodom slapol na plyn (chalan zmackol tlacidlo)..evidentne to bolo naschval..neraz som bol svedkom, ze ked niekto dal znamenie aj v zastavke, tak mu zastavil aj 30 m za..
pozdravujem vcerajsieho vodica 4912 na 83..snad si zvysil dostatocne svoje ego, aj ked mu znamenie na zastavenie bolo dane relativne neskoro (20 m pre zastavkou), tak okazale este dupol na plyn a prefrcal Homolovou, aby ukazal kto je panom...tak sme sa aspon vacsina presli spat ?
Ttom