To ja som na 196 vďační aj za to, že príde kĺbová vrakosa, ktorých sa inak za posledné dni vyrojilo hojne . Stále lepšie ako včera ráno, keď vynechali dva spoje 98, ono aj meškanie 15-20 minút je do práce naozaj blbé.
Ak niekomu na 93 dôjde na zastávku tamten ominózny nenízkopodlažný Ikarus, tak nakoľko ten jazdí len v špičke, po piatich minútach ho nasleduje celkom určite nízkopodlažný Meďák či SOR. Až takým strašným komplikovaním cestovania by som to nenazval. Ten druhý kazič štatistiky, 4111 je tiež väčšinou vypravovaný tam, kde to nemôže znamenať zásadný problém, lebo po chvíli príde "garantovane" NP voz.
Ten, kto nízkodpolažné vozidlo nepotrebuje, tomu je to samozrejme jedno. Ale sú ľudia, ktorí s tým počítajú a keď im nízkopodlažné nepríde, skomplikuje im to cestovanie. A pre nich je nejaká tabuľa irelevantná.
To, že má Trnávka odstavených 30 vozidiel, je hanba Trnávky, a nie ospravedlnenie.
Keď si vlk obyčajný všimne tú tabuľu, tak v jeho očiach to ospravedlnením je. V ideálnom prípade si mávne rukou, a nezačne polemizovať, aký záložák má ísť na akú linku. Len na Trnávke je viac ako 30 vozov odstavených v tejto chvíli, plus do toho nemá kto robiť, veľká kopa vynechaných a nehradených jázd, naozaj môžeme byť radi, že vôbec niečo jazdí. Preto myšlienka nízkopodlažného ZV na nízkopodlažné poradie je priveľkou utópiou.
Keď veľká časť liniek má garantované nízkopodlažné spoje, záložné vozidlo má byť automaticky nízkopodlažné, čiže tá tabuľa nič nerieši ani neospravedlňuje.
Karosa 2643 z 19.3.2016 (vo výprave ako objednávka) to bola asi retrojazda? Mala na Syslej ul. na transparente 86 Kúpalisko Údernícka. Linka 86 ani neviem kedy naposledy jazdia ale bolo to už asi dávno.
4111 má tabuľku "Záložné vozidlo Petržalka" a okrem toho aj 4827 má tabuľku "Záložné vozidlo". Obe som videl dnes a na 4827 som si tú tabuľku všimol už pred pár dňami. Možno to súvisí s tým, že sú vysokopodlažné autobusy na garantovane nízkopodlažnom spoji.
Je rozdiel medzi podnetom a sťažnosťou. Sťažnosti musia mať spĺňať formálne náležitosti podľa zákona o sťažnostiach a pokiaľ ich spĺňajú, tak orgán je povinný ich vybavovať a informovať sťažovateľa o výsledku prešetrenia. Pokiaľ sťažnosť nespĺňa náležitosti, ktoré by spĺňať mala (meno a priezvisko, adresa, predmet sťažnosti a podpis), tak sa odloží (čiže povinne sa ňou nezaoberajú). Podnety nerieši žiaden zákon a preto je na úvahe orgánu, či na nich bude reagovať alebo nie.
Hej, na tomto vidiet aky ma firma proklientsky pristup a ci je ochotna ist aj nad ramec zakonu alebo sa alibisticky vyvlecie z toho a nie je ochotna popracovat na komunikacii. Nastastie vacsina soferov nezdiela tento pristup a mnohokrat milo prekvapuju.
Este tak zaviest pravidlo prestupovania medzi busmi v pripade, ze sa ocitnu v rovnakom momente na zastavke, pretoze toto zatvaranie dveri pred nosom a dupnutie na plyn skutocne nechapem. Zjavne to treba zaviest ako smernicu, pretoze ochotnych soferov v tomto je malo.
Stanovuje. Ale pokial nie je staznost dorucena mailom elektronicky podpisana, tak ju firma riesit nemusi.
(7) Ak sťažnosť podaná v elektronickej forme alebo telefaxom nie je podpísaná a sťažovateľ ju do piatich pracovných dní od jej podania nepotvrdí vlastnoručným podpisom, sťažnosť sa odloží. Lehota na vybavenie sťažnosti začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni doručenia písomného potvrdenia. Ak písomné potvrdenie obsahuje iné údaje než sťažnosť podaná telefaxom alebo v elektronickej forme, orgán verejnej správy sťažnosť podanú telefaxom alebo v elektronickej forme odloží.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max