Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Udrzba znovu prekvapuje - 4910 pokojne jazdi s plastovym deklom (povodom sponad zadneho skla) polozenym len tak na zadnych sedadlach...
Na Trnavskom nefukcne semafory, riadia to zeleni
Reply on: S499.1023 #156332:
A prvý koment "otázka času", rovnako ako pri všetkých posledných väčších nehodách vozidla VHD vs. IAD, na križovatkách kde sa stane nehoda raz za 10 - 15 rokov. Ale to je tak keď dnes dostane vodičák hocikto a potom sa "musia" všade stavať semafóry a navyše ich mať zapnuté do od 5 do 23.00 ?
Reply on: Andy #156330:
No však trolejbus je taký malý, neviditeľný a STOP-ka je len pre plebs.
Krizovatka drobneho saratovska opat stoja tramvaje.
Dnes krátko po 10:15 hod. došlo v centre Bratislavy na križovatke ulíc Svätopluková a Velehradská k vážnej dopravnej nehode trolejbusu a osobného motorového vozidla Mini Cooper.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=201653833519117&id=143432816007886
Cca pol hodinu dozadu videná 6802 vykapatá na zástavke Priekopnícka smer DH. Palice dole a čakala asi na odťah.
2855 to práve vzdal na SAVke smer HlSt pre poruchu druhých dverí - pri zatváraní sa v polovičke cesty opäť samy otvoria. Nepomohlo ani odvzdušnenie a "ručné" prebehnutie tých dverných mechanizmov - práve vysadil vlky a pravdepodobne čaká na dielňu.
Reply on: 1adad1 #156326:
Veď to tam máš pekne napísané šecko. ?
To co bolo dnes za bordel na 98/3?
4111 a 141, 4815 a 131
7418 na skúškach 🙂 o 10:50 Vinohrady, smer mesto
Reply on: Juraj76 #156322:
Ad1, na linke 88 máš garantované nízkopodlažné poradia 1, 3 a 5, na týchto poradiach bola tvoja veľaprízvukovaná garancia nízkopodlažnosti dodržaná bez výhrad. Karosy boli na poradiach, kde je prakticky jedno, či sa vypraví nízko-, vysoko- alebo trebars aj dvojposchodový autobus.

Ad2, na tebou spomínaných linkách (podotýkam, špičkových) boli krátke vozy do poobedňajšej špičky vymenené za kapacitne predpísané, tak ako v drvivej väčšine takýchto prípadov býva zvykom (až na tú 78/10, ktorá jazdí len ráno). Inak zrovna na tej 74 by som to výpravcovi až tak nezazlieval, s výnimkou niektorých kritických odchodov tá linka chodí adekvátne plná akurát tak pre krátke vozy, niekedy ani to nie. Horšie by to bolo na iných linkách.

Ad3, neviem kto tu čo kritizoval a kedy, vo všeobecnosti platí, že ludia sú radi, obzvlášť v rannej špičke, ak im vôbec niečo doleze na zastávku a nedajbože ešte aj včas. Nevidím teda dôvod to tu po stý krát rozoberať.
Reply on: Jadran #156319:
Asi som sa zle vyjadril. Samozrejme Karosa je kapacitnejšia ako Solaris, sle tam išlom o to, že na celodenke bol opäť nízlkopodlažný voz nahradený vysokopodlažným. A to zníženie kapacity? Stačí sa pozrieť aké autobusy boli pôvodne na 74/3, 74/4, 78/10, 88/8. A to by bolo zlé v ktorejkoľvek vozovni. V minulosti sa to dialo v Trnávke a vy ste to tiež kritizovali. A správne!
niečo po 16:00 pri vajnorskom kruháči 1620 a kúsok za ňou 3533 smer mesto, obe s "poruchou vozidla", za nimi ešte nejaký Tedom ako SJ, číslo som nestihol zaregistrovať...
Reply on: TeBeCe #156315:
LOL, to hádam nie. Zdá sa že už fakt nemajú čo hádzať do výpravy ?
Reply on: Juraj76 #156312:
Odkedy je Karosa 18m oproti Solarisu 15m znížená kapacita?
Ovšem - bolo by lepšie, keby nejazdilo nič?
DN medzi Mokrohajskou a Tescom smer von,zdrzanie MHD min. 15 minut
Reply on: TeBeCe #156315:
Tie plynosy su tusim nezmary, dlho nic a potom to povolaju ako zelenozlteho vojaka zo zalohy ?
7530 konecne v premavke, na 6/9/34 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.