za malo, ostava len verit, ze sa to nejakou formou dostane aj k vam, co tocite kolesom/hybete pakou ... lebo ak nie, tak uz nemate ziadnu podporu zamestnavatela. a po tom zemetraseni predvianocnom neviem, co bude.
za malo, je to ludske a potesi to aj tety na linke. a myslim, ze uz aj niektori odtialto uz odo mna vyfasovali odmenu na infolinku ako sa hovori, aj maly usmev dokaze zlepsit naladu
Ta to klobúk dole,lebo väčšinou si ľudia iba sťažujú (aj keď oprávnene) a tých ktorý si dajú námahu a nepíšu nejakú tu pochvalu je minimum.Aj keď sa niektorý snažia zlepšovať už pošramotený image DPB je stále čo zlepšovať.Každopádne sme našli spoločnú reč a ja ti preto za všetkých fanúšikov MHD ďakujem.
ved prave, preto som myslel, ze piatimi - siestimi slovami nic nepokazi a ani nesposobi. a ako kompenzaciu takmer kazdy den, ked idem s MHD (a nie je tych dni vela) si vsimam vodicov. a tych dobrych aj pochvalim na infolinke.
No vydíš ako to funguje ale dúfam že dodržia stanovený temín ?
To:eMDi, máš pravdu ale počítam že to na saláme nemôhol mať ako každý šofér či MHD alebo iného vozidla určite ho to trápilo viac ako tých cestujúcich ktorý môžu vystúpiť a odísť ale on nemôže plus má s tým komplikácie.
To že neragoval alebo iba laxne je prirodzená reakcia na ktorú sú školený vodiči a to nevytvárať konflikty.Povedzme že ty si inteligent ale aj ďalších 20% osádky vozidla ale 70% je úplne niekde inde a tých 10% je priam bytostne naštvaných a zaťažených na vodičov lebo keď idú neskoro je zle,keď idú skôr je tiež zle,keď je zima v autobuse je zle keď je tepko je zle a toto si všetko liečia týto pacienti na šoférovi ako keby za všetko môhol on.
Skús si domyslieť ako by to vyzeralo keby šofér otvoril kabínu a predniesol domnelý verdikt o závade.Ty by si povedal ďakujem druhý by už revali a ajo sa dostanem do práce tretí by odmietol vystúpiť a ďalší by nasávali.
Takže tak to je s nami s ľudmi a preto snažme sa pochopiť jeden druhého aby sa nám žilo v tejto banánovej republike trocha lepšie.
Good Luck
ved to som chcel naznacit v tom prispevku, ze ked o tom vedel a vedel, co je vo veci, mohol otvorit usta a s kludom anglicana to cestujucemu oznamit piatimi - desiatimi slovami ... takto to posobilo, ze ma uplne na salame podla opisu situacie.
Tak preto tie požiare už nám to je jasné☺
Ty nosíš foťák stále na pleci?Ty si náhodou nefotil aj takú nehodu na Mamatejovej blízsko Nám.Hraničiarov a dostihovej dráhy pred sviatkami?
SuchSoft
Cestovné poriadky budú 10.1.2016 prelepené . Prajeme pekný deň.
S pozdravom /Regards,
Infocentrum
Tel.: +421 (0)2 5950 5950
+421 (0)2 5950 5555
E-mail: infocentrum@dpb.sk
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
Web: www.dpb.sk