Áno a pritom vôbec nebolo potrebné predlžovať linku 210 na Olejkhársku city. Mohli to urobiť tak že 21 by bola vedená v trase WW - Olejkhárska city a 121 Na Hriadkach - Autobusákova stanica...
historická udalosť - po šesťapolmesačnej odstávke 6841 opäť v premávke, "veľmi slušný výkon" na jednoročný voz, chcel som to zapísať do katalógu vozidíel, bohužiaľ pri 31Tr takáto možnosť chýba ☠ ☠ ☠
Okolo 19:55 na Jesenskeho v #7503 sa stal zrejme uraz, bolo poznat 1 osobu leziacu na podlahe. Na miesto prisli 2 dispecerske auta, policajti a sanitka. Policajti s dispecermi prezerali zaznam z kamier.
Človeka štve, že stačilo tak máličko a mohla fungovať trolodieslová 41. A to idem proti sebe, lebo patrím k jedným z mála chronických uživateľov tejto linky aj na úseku Lovinského - Vozovňa Hroboňova ?
Nie je to vždy úplne tak. Chodievam cez Karadžičovu a občas je pred križovatkou s Záhradníckou zápcha až po Páričkovu. S MHD i autom by som uviazol v tej istej zápche - rekord autobusom 14 minút AS - Krížna. Ak idem v takomto prípade pešo jednu-dve zastávky, dokážem stihnúť ešte predchádzajúcu 21-ku, čo je potom spolu s bus pruhmi na Patrónke aj rýchlejšie ako auto. Jednoducho, ak idem MHD, treba využívať jej výhody oproti IAD. Teda že môžem prejsť aj kus pešo bez vozidla, ak je to výhodnejšie a nemusím stáť a čakať na spoj, ktorý viem že bude meškať. ?
Rozdiel je to, ze ked niekto jazdi autom, tak v momente ked potrebuje vyrazit tam to auto ma. Kdezto ked sa autobusy zaseknu v zapchach tak niekedy z konecnej nic nejde dost dlhu dobu. Vysledok je ten, ze autom aj autobusom skoncis v tej istej zapche, ale pri autobuse este navyse cakas kym sa autobus cez zapchu prebojuje na miesto kde chces nastupit.
trolejbus6207