Reply on: Michal111 #153850:
Vždy budú nejaké stáť na dvore pre menšie alebo väčšie poruchy, prehliadky, prípadne mimoriadne opravy po nehodách. Nikdy nebudú premávať všetky na 100%, nech by to bol hocijaký typ autobusu trolejbusu alebo električky vo väčšom počte. Zvyšok závisí od toho, kde budú ktoré vozidlá garážované a z ktorej vozovne je ktorá linka vypravovaná. Lebo v súčasnosti premávajú na službách vypravovaných vozovňou Hroboňova:
201- 13 vozov
202 - 11 vozov
204 - 1 voz
206 - 2 vozy
212 - 3 vozy
33 - 4 vozy
- spolu 34 vozov.
A viac aj ak je pojazdných, tak by pri súčasnom rozložení mohlo ísť iba na 203 alebo 211, kde to moc nemá ani logiku ani opodstatnenie (už aj tá 206 je sporná..). Na 207 sa kvôli problémom s prejazdom na obratisku Mliekarenská nedávajú (nech už je to obmedzenie akokoľvek objektívne, alebo subjektívne.. a hoci sa v prapôvodných dokumentoch s premávkou 31Tr na 207 počítalo..)
Keby ostal súčasný cestovný poriadok a výprava vozidiel, tak z opčných 31Tr v počte 20 ks, ktoré pôjdu do vozovne Trnávka, by sa vypravovalo všetkých 20 (resp. možné maximum), pretože výprava činí:
204 - 6
208 - 11
212 - 4
Mike
http://www.topky.sk/cl/10/1478253/FOTO-PRAVE-TERAZ-Hroziva-nehoda-v-Bratislave--Vodic-to-napalil-do-betonoveho-piliera-