Reply on: ivanbuto #153787:
Ja som reagoval na to, že som konečne videl ako sa to dá (vzdialenosť od obrubníka bola veľmi prijateľná, presnú vzdialenosť netuším). O tom, že môže byť rôzna dĺžka špagátu k zberačom, prítlak na vedenie a podobne som ani len netušil (vďaka Mike). A potom, prečo by ma ako zákazníka malo zaujímať to ako a prečo sa to nedá? Hlavne keď ono sa to dá. A neverím, že toto by bol jediný kúzelný trolejbus, ktorý by to dokázal.
Celé je to iba o tom, že vodič je na linke celý deň s vozom (hovorím teraz všeobecne o autobusoch i torlejbusoch zo všetkých vozovní) a tak už po prvom kole vie, kde môže zastaviť ako blízko, na čo si má dať pozor, kde môže použiť kneeling. Alebo kde by poškodil vozdilo. Ale aj tak bude od začiatku výluky až do konca, deň za dňom zastavovať čo najďalej od obrubníka. Nepoužije kneeling na žiadnej zastávke. Bude používať za každú cenu dopyt, i keď ten reaguje z vonka až po tom ako je aktivovaný a predchádzajúce stlačenie si nepamätá (BN 10,5). Alebo je menej citlivý a reaguje len na väčšiu plochu.
Mike