Okolo 16:30 na Kollárku smerom do kopca (Jánska) blbla trolejová výhybka, každý Tbus musel zastať a ručne si prehodiť palice smerom na Hodžovo nám., výhybkový semafor ukazoval naraz oba smery, smer vľavo nešiel iba vpravo potom ukazoval, t.j. čiže rovno do ulice na nám. Slobody.
Niekde sa písalo že prišli 4242 až 4246 tak som bol v tom že je tu aj tá. To preskakovanie mi tiež nejde moc do hlavy ale ako píšeš, tu je možné všetko ☺
Je vôbec už tu, lebo podla plánu dodavok by tu malo byť zatiaľ len 5 vozov (4241 dodaná ešte minulí rok a 4 dalšie ktoré mali byť dodané pred dvomi týždňami) v priebehu tohto týždňa by mali dodať ďalších 5ks o dva týždne ďalších 5 a tak ďalej... Ako nedáva to zmysel aby preskočili jedno číslo ale tak tu je možne všetko ?
Je mi jasné že je to dosť riskantné. Nad tým som inak uvažoval že v prípade nehody/poruchy by prišiel žeriav a náves a riešilo by sa to takto. Myslím že aj tak by to bolo lacnejšie ako toľko autobusov tam ťahať.
Ak sa budúci rok kúpi 50 alebo 60 nových kĺbových autobusov, tak v roku 2016, s výnimkou prímestských soriek a low-entry vozov, tu už vysokopodlažné autobusy nebudú žiadne. Všetky Karosy by tak mohli dojazdiť.
Myslím si, že je potrebné vypracovať plán obnovy vozidiel, pretože v roku 2017 sa bude treba zbaviť Tedomov a Solarisy už po životnosti budú totálne rozpadnuté, takže aj tie by mali dojazdiť. Rovnako aj 9,5-metrové Sorky a Sprintery s takmer pol milióna kilometrami. Najlepšie by bolo, ak by už konečne existoval reálny plán dopravnej obslužnosti, kde bude zadefinované, na aké linky sú potrebné konkrétne vozidlá. Kupovať voz za voz nie je vhodné riešenie, keďže sa ukazuje, že na niektorých linkách sa nestretáva požadovaná kapacita s reálnou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Palo1987