Ja som včera po dlhej dobe šiel MHD na Dolné Hony a naschvál som si to naplánoval tak aby som šiel 31Tr. Išiel som s ňou prvý krát. Voz sa mi celkom ľúbil aj po vizuálnej stránke aj tým ako išiel, vo voze nič nepraskalo ani nič nebúchalo. Jediné čomu som naozaj nerozumel bola tá štvorka v zadnom kĺbe medzi poslednými a predposlednými dverami na ľavej strane pri okne. Sedeli oproti mne dvaja ľudia a s nohami sme sa tam tlačili neskutočne, keď vystúpili tak sa toho moc nezmenilo lebo aj tak tam na nohy bolo veľmi málo miesta. Inak ten voz zatiaľ hodnotím pozitívne. A to nie som nijaký fanúšik ani nadšenec SORov.
To ale nie je čisto problém typu vozidla. Ak 31Tr na nejakom spoji nezvláda pobrať všetkých, tak je chyba skôr v riedkom grafikone alebo časovej nepravidelnosti trasy, a v 15Tr by sa tam zrovna pohodlne tiež necestovalo. Koľko je reálny rozdiel v kapacite 15Tr a 31Tr? Tak 3-4 ľudia? Koľko to je, 2% z celkovej kapacity?
Ak to je tak veľmi cítiť, to by ráno mohlo riešiť posielnenie z 8 na 7,5 min, to je koľko, jedno vozidlo navyše? Keď už sa dostal DPB k lacným a novým vozidlám, tak nech teda investuje ušetrené prevádzkové peniaze do posilnenia spojov dotknutých liniek. ? Pri stanovení rozmiestnenia interiéru snáď niekto s týmto počítal, až tak nešikovní v DPB nie sú. Alebo sa mýlim?
súhlasím s Tebou, pokiaľ sa L201/202 neposilnia, ľudí to minimálne ráno z DH nepoberie ☠
a to nechcem ani pomyslieť na tie zápchy, ktoré sú tam každý deň
No neviem, ked mi pride cez tyzden po 17 hodine na Molecku 31Tr (L33) tak bude takmer vzdy zostavat cast cestujucich na zastavke, kedze ten trolejbus ma urcite nizsiu kapacitu ako 25Tr. A v takom pripade by clovek siel radsej starym vozidlom ako novym, ktory aj tak dopadne rovnako, ako 25Tr po 6 rokoch.
Tak viem si predstaviť aj iný typ trolejbusu, ale cestujem tým pravidelne, a myslím, že každý normálny človek sa radšej odvezie tým, ako starou rozhrkanou 15Tr.
mathre