Išiel som 207 po Americké nám. okolo 17.15 cca. a odtiaľ pešo po trase smer Obchodná po 17, samozrejme že som bol peši rýchlejší ako MHD, tradičná zápcha až po Kollárko, stretli sa tam min. dve 207 a dve 212 v kolóne.
To poškodené trolej. vedenie muselo nejak ovplyvniť aj 208 do centra, lebo po 17 bolo vozov do mesta poskromne na Prievozskej až by som povedal že takých min. 15 min žiadne nešli. Keďže išli dve až tri 207 do mesta a medzi nimi chodí bežne asi rovnako aj 208 čo do počtu.
Dnes rano o 6:00 zaujimava situacia pod mostom:
V pristresku na nastupisti č.1 lezal/spal na zemi clovek, vedla nastupista stalo vozidlo dispecingu a pan v reflexnej veste s uctihodnej pozoroval nehybne individuum ?
03. 12. 2014
Dnes, 3.12.2014, od 14:35, sú odklonené trolejbusy linky 201 a 202 z Prievozskej ul. na Mierovú ul., k cintorínu Vrakuňa. Medzi cintorínom Vrakuňa a konečnou Čiližská na Dolných honoch premávajú autobusy. Dôvodom odklonu je poškodené trakčné vedenie na Gagarinovej ul. Predpokladané obnovenie premávky je po 16:00. Za porozumenie ďakujeme a zároveň sa cestujúcej verejnosti za nepríjemnosť pri cestované ospravedlňujeme
POZOR! Strhnuté trolejové vedenie za zastávkou Cintorín Vrakuňa smer centrum. L201 a 202 pravdepodobne skrátené po Cintorín, ďalej náhradná autobusová doprava. L75 zastavuje na všetkých trolejbusových zastávkach na Dolných Honoch.
Podľa mňa to takto vyzerá, keď sa nerozmýšľa. DP uprednostňuje cenu prd kvalitou (t.j. akoby uprednostňoval kvantitu pred kvalitou). Nevyhral SOR len pre cenu. Aj podľa kritérií bol lepší ako SOLARIS? Keby sa brala kvalita pri tendri na kĺbové autobusy viac ako cena, tak by vyhral SOLARIS, ktorého ponuka mala vo väčšine lepšie parametre ako ponuka SOR. Takto sú len väčšie a väčšie problémy s výpravou. A túto zlú situáciu neriešia, ale ešte viac prehĺbujú nové vozidlá.
6636 ešte s nápisom na čelnom displeji "202 Rajská" okolo 17 hod . odstavená pred zastávkou BBC1 Plus Miletičova smer ASMN, palice zložené na streche, vodič prítomný v kabíne, voz v interiéri zhasnutý, bez cestujúcich už v tom čase.
vďaka za odpoveď, teraz napíšem niečo, za čo ma tu veľa ľudí bude nenávidieť, ale je to jednoducho môj názor, za ktorým si stojím - že jednoducho Škodovka s troloSORmi vyhrala ten tender podvodom, či už to bol prvý tender, ktorý bol zmanipulovaný tak, aby sa nemohol zúčastniť nikto okrem SOR-u, aj keď v kabáte Škody(inak stále sa nezistila suma, za ktorú bolo ponúknutých 80ks trolejbusov v prvom tendri?) a aj podmienky druhého tendra boli nastavené tak, aby sa Solarisu neoplatilo bojovať... Teraz sa ukázala "nezávislosť" pána končiaceho primátora v plnej nahote, čo spôsobilo dosadenie Delfína za šéfa DPB. Mocipáni veľmi dobre vedeli, prečo tam posadili niekoho, ktorý je spojený s Ja a Ty bandou, že sa zruší projekt Filiálky a z tých peňazí sa bude financovať obnova vozového parku DPB. Nemám rád Poliakov, ale trolejbusy Solaris či už ako Škodovka alebo pod vlastnou značkou by tomuto mestu pristali určite viac ako tie nezmysly, ktoré sú tu a ktorých sa bohužiaľ nezbavíme. Ja len naozaj verím, že to nespôsobí kolaps trolejbusovej frakcie, aj keď vedeniu DPB prajem, aby mala so schvaľovaním spôsobilosti troloSORov nekonečné problémy. Ešte že vedenie DPB dopredu podpísalo aj opciu na ďalších 40 vozov, aj keď tu boli len vzorky z prvej várky...
Ďakujeme, súdruh Vrabčiak, ďakujeme, pán Delfín, že ste svojím konaním spôsobili tomuto mestu takéto škody, škoda, že zákony sú postavené tak, že za toto nebude braný nikto na zodpovednosť, pretože toto už smrdí kriminálom. Teraz by bolo treba urobiť tlačovú konferenciu a chváliť sa 120-itimi trolejbusmi a 60-timi električkami(dúfam, že s nimi nebudú také problémy ako s trolejbusmi)
Tak, ako som sa tomto fóre registroval nasratý kvôli chrapúnskemu podvodu s prvým tendrom, už normálne nemám chuť sledovať túto frašku nazvanú obnova vozového parku trolejbusov, je mi z toho na grcanie a to som v kútiku srdca stále pavučinár, aj keď sa živím úplne inou prácou
Inak som strašne zvedavý, ako dopadne dodávka 30ks 31Tr pre DPMB, len pre zaujímavosť, cena za jeden voz bola stanovená na cca 475.000€ oproti našim 561.825€
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto