lubi sa mi ta posledna veta. Mas asi dake basnicke crevo ci co... Ale mas uplnu pravdu. Nieje vyhra poznat vsetkych ja za cenu, ze ich nebude poznat dobre.
Ja poznam dost vela ludi z iMHD vcelku dobre, ale je tu par, ktorych poznam len povrchne.
to je pekne, ze ich poznas, ale veis mi povedat o tom ktorom voze, co je zac, ake ma problemy, ktory vodici ho maju, co mali vodici pred tym, nez ho dostali? Nie. A to neviem ani ja o vsetkych vozoch. Najma teda mimo 1.DTPA...
Frenky: ak si lepsie vsimnes, tak zistis, ze mat3jovi davam "viac casu" v kazdom druhom prispevku | mat3j: presne tak. Nejde o to, kolko ludi ta pozna z videnia, ale ako dobre.
Frenky: tak kratke 1. Dpa poznam dokonale lebo chodim L37. 2.Dpa- vsetky klbove. 3.Dpa-takmer vsetky. 4.Dpa-vsetky. Cele dni (pracovne) som totiz v petrzalke.
Ver mi, ze aj ja mam s busmi problemy, napr. taka 4.DPA je pre mna Spanielska dedina.
Ja som ako Tomas orientovany na 1.DTPA a potom s Janovou pomocou sa zacinam orientovat aj v "druhokolonnych" klbakoch...
ono aj minuly rok tam bol 15min. interval, cize 4 vozy. Takze s tym som siel aj "do terenu". Ratal som napevno so 4 vozmi. A suhlasim s tebou v tom, ze by mat3j mal poznat ASPON ZBEZNE vozovy park, nemusi si vediet pod kazdym cislom rovno predstavit voz aj s jeho "spravanim". Ale ved daj mu chvilu cas, ved kazdy sme zacinali od nuly. Casom sa aj on vsetko nauci.
Jo a ta 2815 je ista?
ja sa sice tak velmi nudit nenudim, ale je to jediny sposob ako vcelku hodnoverne ziskat potrebne udaje... [akurat ze nas na nieco take musi byt viac, aby sme dosiahli potrebne pokrytie uzemia a spojov a mali relativne presne hodnoty :-)]
frenky