neviem, ako je to dnes, za mojej éry sa na žiadne pokyny od dispečera nečakalo, akonáhle vrchári poskladali plošinu, vyrážalo sa na trať, akurát sme sa vodiči medzi sebou dohodli, kto od ktorej zastávky bude brať ľudí, ak nás stálo za sebou viacej vozov jednej linky, ale to bolo pomaly tridsať rokov dozadu a boli sme radi, keď nám vo voze fungovala vysielačka ?
ja ti neviem ? na jednej strane je to možno len uvoľnenie miesta na Hroboňke, na druhej strane to naozaj môže byť príprava na odvoz, však aj odvoz prenajatých modrých bleskov trval pomaly tri mesiace ?
Zrovna som tadiaľ cestoval, a všimol som si jednu podivnosť. Najprv vodičom z dispečingu prikázali dať dole zberače, aby mohli zapnúť prúd, to chápem, ale keď už prúd išiel, potom nebol vydaný pokyn opäť zberače nasadiť, takže tam trolejbusy stáli ešte dosť dlho a čakali. Zozadu neskôr prišli ďalšie trolejbusy a keď popredbiehali tie stojace, tak už sa pohli všetci.
Ako by to vlastne v takom prípade malo byť správne, má vodič čakať na pokyn z vysielačky, že má nasadiť palice, alebo sa môže rozhodnúť sám, keď vidí, že asi už by mohol ísť?
ak si pozrieš diskusiu zo dva dni dozadu, zistíš, že NAD nemalo čo urobiť, DPB nie je schopný zabezpečiť pomaly žiadne záložáky a to ešte nezačala zima, čo bude o mesiac dva, si radšej ani nechcem predstavovať
inak aj električky do Ružinova teraz večer chaosili, minimálne dve osmičky a jedna deviatka vynechali, syn čakal na Trnavskom mýte cca 25minút, išla akurát nejaká služobná jazda(asi záložák samozrejme naprázdno), potom prišla konečne nejaká deviatka a na Trnavskom sa celkom slušne zaplnila...
Error 0x007