No ja nechcem nikomu krivdiť, medzi vodičmi je veľa schopných ľudí, ale keď je pre mnoho vodičov problém zapnúť napríklad osvetlenie tabule s linkou a cieľom, tak ovládanie klimatizácie tiež nemusí byť pre niektorých úplne bez problémov, navyše keď aj tu na fóre mnohí to ovládanie na prvý pohľad nepochopili. ?
Problém môže byť aj v tom, že ak sa tretina vodičov na klimatizáciu vykašle, tak si napríklad nevšimnú, že na tom vozidle nefunguje, nenahlásia to dielni, tá sa na to tiež vykašle, a tým pádom v tom postupne vznikne bordel a nikde to poriadne nebude fungovať a potom to už prestanú používať aj tí, ktorí by to inak používali. Ale ako hovorím, keď bude mať klimatizáciu polovica všetkých vozidiel MHD, snáď sa na to podnik bude pozerať inak ako teraz.
Vlani vždy keď boli tie echt horúce dni (teraz neviem nad koľko stupňov, či nad 25, či nad 30, ale viem že ten deň bolo 35 vonku) tak dispečing cca každé dve hodiny upozorňoval vodičov že je povinnosť mať pustenú klímu .
Ako nic v zlom, ale opisujete to tu ako keby sa schopnost ovladat klimatizaciu rovnala schopnosti pilotovat raketoplan. Neverim tomu, ze vodici su taki blbi a nevedia ju ovladat...teda aspon dufam ?
Bud chyba chladiaca kvapalina (co by pri novych trolejoch nemal byt problem kedze su nove), alebo maju z dispecingu nariadene ju nepustat (nizsia spotreba/odber/naklady - naco ju tam potom sakra montovali?!?) alebo vodici len radi pečú svojich cestujucich vo vlastnej stave resp. totalna ignoracia. Ine vysvetlenia mi nenapadaju...
Viem, že sú s tým problémy, ale tak napríklad včera som nejakým NB18 išiel na linke 70, klimatizácia fungovala bez problémov, bolo tam príjemných cca 25 stupňov. Verím tomu, že keď o ten rok a pol tých klimatizovaných vozidiel nebude 80, ale 310 (aj s električkami), tak už vydajú nejakú smernicu, ako sa má používať... Ale tak je fakt, že som asi optimista. ?
chcel by som tomu verit, ale pozri sa na stav, aky je v tych zopar klimatizovanych krySORoch. tiez ju nevedia nastavit, je pokazena, nie je tam chladiaca kvapalina, alebo sa setri? pokial som to tu dobre pochopil, tak uz mali dva mesiace na zaucanie vodicov
Klimatizácia sa časom doladí, ešte s tým nemajú skúsenosti a o taký rok a pol už budú pravdepodobne na linke 204 kĺbové vozidlá, takže aj kapacita sa zvýši. ?
TRAPAS PRE NESCHOPNOSť VODIčA 204 ! Dnes 10 6 2014 204 Tr 30 odchod z Rádiovej 6:25 h plný trolejbus UZAMKNUTÉ OKNA NEPUSTENÁ KLIMATIZÁCIA DUSNO NÁSILÍM SA POKÚŠALI OTVÁRAŤ OKNA skoro ulomili klučku NADAVALI NA NOVE TROLEJBUSY pr. - Mala som ísť radšej taxikom. Nedá sa to otvoriť je tu na skapanie. Je to ďaleko nedočiahnem na to okno. krutiace hlavy chaosu... Hromžiaca plná 204 na Kramáre sa vliekla s nedýchateľným vzduchom. Vodiča som upozornil na Limbovej Nemocnica Kramáre... ... Spamätal sa ???
samozrejme že je to chujovina...aj keby fízli a neviem aké "profesionálne jednotky" dorazili hoc aj za minútu tak aká by bola záruka že ten retard by dakoho za ten čas s tým nožnom nenakŕmil...
Voz 4240 z linky 95 okolo 19.15 ťažký odťah Ivecom Trakker po Rusovskej ceste okolo žst. Petržalka asi smer petržalská vozovňa, akurát to išlo ako je tá predajňa áut Citroen.
Andy