Ešte včera:
37-1106/2-Vozidlo od 14:10 nepremávalo pre poruchu vozidla (Lamač,Staré Záhrady-->MARIANKA) pričom 37/1 pobralo cestujúcich a odviezlo ich až do Marianky, odkiaľ už išlo späť ZV4117 a 37/1 sa prázdne vrátil na Záhorskú Bystricu. ZV 4117 hradilo tri kolá 37/2, potom sa 1106 na linku vrátil.
Porucha: 1106-Pri príjazde na zastávku Lamač Staré záhrady, začal striekať radiátor vo vozidle. Cestujúci zranení neboli ale vodič utrpel kožné poranenia, pri snahe opraviť ventil radiátora pri prúde horúcej vody.
Potvrdzujem, siel som okolo zst. Vinohrady a 17,05 prisli hned za sebou 3 eliny, z toho 2 ks L6, nasledne o 17,15 takisto dve 6tky po sebe.
A 59/2 je 4006
Včera okolo 17:00 videná odstavená 84ka (1xxx) pri zastávke Mokrohájska (smer Patrónka) s vytrhnutým plechom pri ľavom zadnom kolese. Na druhej strane cesty (Lamačská) v protismere nákladiak s veľkokapacitným kontajnerom a Trakker, pri 84ke odstavené vozidlo dispečingu.
Podľa všetkého vzájomný kontakt vozidiel.
A taká vec ťa nenapadla že to sólo oveľa dlhšie stojí na zastávkach, keďže sa tam všetci natláčajú (a pritom sa tam nezmestia) a on nemôže zavrieť dvere.
co sa tyka zdvojenych odchodov liniek 208, cestujem touto linkou uz niekolko rokov a vsimol som si, ze vzdy klb dobehne solo (teda solo voz je dobednuty klbom) nikdy nie opacne. Ako keby na Hrobonke jazdili "piloti" a na Trnavke "suchtaci" ? to ked robia zadelenie vodicov do vozovni tak beru ich "pilotsky vycvik" ako hlavne kriterium? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
yogi83