Infi...
Vseobecne mam na MBCCcka same slova chvaly. ALE...vzhladom na to ze konstrukcne su na tom tak, aby pripadna cinnost klimy bola maximalne efektivna, tak v case ked je vypnuta, a teplota vonku sa uz blizi k nastavenej hodnote, vzduch vnutri sa pri vacsom pocte ludi prehreje.. Fakt to niekedy citit. Jednoduchym riesenim by podla mna bolo mat vtedy jednoducho otvorene tie stresne okna a nepouzivat dopyt na otvaranie. Viaceri to tak robia a vtedy je v tych vozoch pohoda...;)
ano je tam cidlo v salone u cestujucich ale klima na mbcc sa da regulovat vyrobcom je stanovena teplota 24stupnov lenze da sa ju upravit vzdy o 2stupne cize 22,20,18 alebo do plusu 26.28.30..a vcera nebolo az takze teplo ze by trebalo klimu pustat a ked pise ROMAN2 ze v 4922 uz klima isla tak uz bola nadstavena nizisie ako 24 davana vyrobcom
nezapina sa nahodou automaticky klima v Capacity ? uz to tu dakto minuly rok pisal - je tam nejake cidlo ktore reaguje na teplotu vonku. Nie ako v NB18 kde klimu spusta dispecing vysielackami ?
Nechcem byť zlý,ale na čo máme do pekla plne klimatizované CapaCity keď je klíma vypnutá a otvorené iba strešné dekle? ? beriem keď je z technických dôvodov vypnutá,ale keď im fungiruje tak nevidím dôvod,aby počas teplejšieho dňa nebola pustená a nechladila ten preplnený BUS ? Dnes čo jazda v CapaCity to vypnutá klíma (konkrétne 4903,4904,4922,4937) čo som sa minimálne včera viezol v 4922 tak klíma išla tak kde je problém?To už fakt treba bombardovať dispečing?Človek čaká,že nastúpi síce do preplneného vozidla,ale aspoň príjemne klimatizovaného a nezdochne v ňom od tepla a holt je v ňom ešte teplejšie ako vonku ? skutočne radosť cestovať ?
Tak a teraz ma rozneste v zuboch ? žiaľ nedalo mi to
Samčo