Zrejme ako jeden z dôsledkov poobedňajšieho trolejbusového výpadku na Gagarinke a následnej aj Mierovej išiel cez Hraničnú smer šulekova o 17:34 ZV 4117.
Podľa DS tam je nehoda kamióna a smetiarskeho auta, kolóny sú už od Auparku, ale teraz aktuálne už je úsek čiastočne sprejazdnený, predtým nebol vôbec prejazdný.
trošku Ťa opravím - tie 27Tr sú pre Ústí nad Labem, Opava má objednaných 7ks 26Tr namiesto zhorených vozov pri požiari minulý rok, v Opave nie je a ani nikdy nebol žiaden kĺbák, podobne ako napr. v Jihlave a Pardubiciach, ale inak máš samozrejme pravdu, som strašne zvedavý, ako budú fungovať 30Tr a 31Tr po zopár rokoch prevádzky na bratislavských cestách a pri kvalite bratislavskej údržby(aj keď ju má robiť Škodovka) ?
ja len rozmýšlam, ako to robia iné mestá - Prešov, Bystrica, Žilina, Nitra - že dokážu obmenu vozového parku robiť priebežne(Košice sú trochu iný prípad - jednorazová obmena cez úver), keď majú výrazne menšie rozpočty, že by to bolo tým, že hospodária podstatne lepšie ako DPB, že nevyhadzujú prachy von oknom spriazneným firmám? ešte že sa podarilo presunúť financie z filiálky na petržalskú električku, obnovu starého mosta a nákup nových električiek a trolejbusov, lebo bez toho by elektrickej trakcii onedlho zvonil umieráčik (trolejbusom na 100%, u električiek by agónia trvala asi trochu dlhšie)... ?
Co sa cudujes ked DPB objednalo zmatky ? Ci uz 25 Tr, alebo 1.seria NB18 . Bol dnes clanok,ze OPAVA objednala Skoda 27 Tr SOLARIS so strednou hnanou napravou pre kopcovite tereny v meste. Tymto sa mala inspirovat aj BA.
Voz 6637 na linke 202 okolo 16.30 odstavený v buspruhu rovno pod Apollo BC na Prievozskej smerom Gagarinova kúsok pred križovatkou s Miletičovou, prítomný dispečing DP a palice mal zvesené na streche, neviem čo sa stalo ale chviľu predtým bolo počuť z ulice nejaký strašný rev a krik ale ozaj hrozný, niekto vrieskal akoby ho rezali zaživa, no to neviem či nejako s tým súviselo ale ja som už videl len odstavený prázdny Tbus s otvorenými všetkými dverami s prítomným dispečingom, vodičom a dvoma dispečermi.
Nejako sa to zase sere... Ikarusy sa vyraďujú ako na bežiacom páse... Začalo to vozidlom #1815 (ak sa nejaký nezlomil aj predtým) a teraz už aj #4127, #4873 a #4875 a to neviem, či neboli nejaké aj medzi tým... Koľko IK 435 zostane? 23? A koľko IK 415? 15? Toto len tak 25 nových klbákov a 20 sólo vozidiel nezapláta, aj keby to boli samé MBCC. Opäť to bude len malá a veľmi krátko trvajúca záplata... Aj tak bude musieť DPB znovu obstarávať nové busy, pretože na rade sú vrakosy a možno kindervajcia. A tie 25Tr? Akože sorry, ale po 7 rokoch prevádzky len 2 vozidlá? Zo 7? Toto ale chvalabohu aspoň čiastočne vyriešia tie 30 a 31Tr. Ja chápem, že všetko sa ťahá z úverov, po prípade z EF a že to nejde len tak, zadĺžiť dopravný podnik, ale treba tie dosluhujúce šroty nahradiť poriadnymi autobusmi... To sa tu síce tak skoro nestane, ale verím že raz to tak bude a ja sa nebudem báť, či mi príde vôbec autobus a nebudem sa báť, že sa cestou rozpadne.
Peter6607