Color: ok, nemusíš písať mail napíšem tí to sem: chcel som sa spýtať ako si prispieval do diskusného fóra cez wap ? Lebo cez wap to ide len na dispecerske forum nie?
Strasne! Pri citani vasich prispevkov o vypadkoch a nevypravenych zalohach sa pytam, ci by takto ujdene a nerealizovane vozoKM nemali byt preplatene spat mestu (prip. s fajnou prirazkou) lebo inak DPB nikto a nic nedonuti aspon SA SNAZIT robit nahradnu dopravu na urovni.
Ano, vypadok bol, ved si staci precitat novinky Janci ani netusis ako zle sa tie tvoje extradlhe prispevky citaju na wape, ale s tym nic nespravim ani ja ani ty. Budem si to musiet precitat ma webe
PIATOK - 17. oktober 2003:
- 7748-47 o 7:34 h. docasne odisiel do vozovne z linky 12/3, neskor ho nahradil ZV 7704, ktory pokracoval priamo z linky 12/13
- 2809 po prve - okolo 10. h. docasne vypadol pre poruchu na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2814
DOPRAVNA NEHODA autobusu 2938 ( po prve ) na linke 83/8:
- sa stala cca o 10:15 h. na ulici M. Sch. Trnavskeho ( pri VUB-ke ), kde sa zrazil s osobnym autom. Neskor ho nahradil ZV 2831 a napokon sa vratil
- asi 4091 okolo poludnia vypadol na linke 180, neskor ho nahradil ZV 2814
- 7767-68 pocas dna vypadol na linke 1/2, neskor ho nahradil 7789-90
- 1014 okolo 12:30 h. docasne vypadol na linke 20/2 asi pre poruchu, neskor ho nahradil ZV 1306
- 2308 po prve - o 14:53 h. docasne odisiel do vozovne z linky 83/1, neskor ho nahradil ZV 2016, avsak este neskor aj ZV 3604, lebo ( citaj nizsie )
- 7755-56 okolo 15:30 h. docasne vypadol na linke 12/1, neskor ho nahradil ZV 7717
- 2304 od 15:34 h. vypadol na linke 83/13 pre poruchu na konecnej Pri krizi, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2814
- 2809 po druhe - okolo 15:35 h. pri ceste do Dubravky docasne vypadol pre poruchu na linke 83/5; neskor prisiel prazdny na konecnu Pri krizi, kde cakal na dielnu; bez ZV
- 2016 o 15:40 h. vypadol ako Zalozne Vozidlo prave na linke 83/1 ( za 2308 ) pre poruchu na Hodzovom namesti v smere do Petrzalky; neskor ho nahradil na linke 83/1 ZV 3604. 2016 sa neskor na Zalohu neskor vratil
- 2938 po druhe - od 16:57 h. docasne vypadol na linke 83/8 pre poruchu na konecnej Pri krizi, bez ZV
DOPRAVNA NEHODA supravy 7737+7738 na linke 1/9:
- sa stala cca o 17:37 h. v smere do Dubravky medzi zastavkami Borska - Karlova Ves, kde sa na priecesti elektricka zrazila s osobnym autom ( Skoda Fabia ), ktore po naraze skoncilo v kolajisku a zablokovalo oba elektrickove smery. Zdrzanie elektriciek cca do 18:10 h.. Neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7723-24. Z Hlavnej stanice bol na linku 1 vyslany docasne i ZV 7717, ktory hradil jedno z vozidiel, ktore sa na stanicu nestihlo prist otocit.
- dalsia DOPRAVNA NEHODA elektricky sa stala ( v takmer v tom istom case ako mala 7737-38 ) za zastavkou Botanicka zahrada v smere do Dubravky ( pri Druzbe ). Podrobnosti sa mi nepodarilo zistit, ale je mozne, ze islo o nehodu s osobnym autom ( podla prispevku #13987 ) alebo s chodcom ( usudzujem podla znacky na kolajach ). Iste je, ze pri tejto nehode musela asistovat i Zachranna sluzba.
- 2627 o 18:40 h. docasne odisiel z linky 34/5 na plnicku, hned ho nahradil ZV 2831
- 2626 o 19:50 h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, hned ho nahradil ZV 2831
- 2629 pred 20. h. odisiel z linky 83/3 na plnicku, nahradil ho asi az do konca sluzby ZV 2016
- 2308 npo druhe okolo 20. h. vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil asi ako ZV 2823 ( dalej uz neviem )
- 7719-20 okolo 20. h. vypadol na linke 12/6, neskor ho nahradil ZV 7717 a .... ( dalej uz neviem )
Zaujimmave postrehy:
- 2304, 2809 a 2938 boli odstavene pre poruchy na konecnej Pri krizi, kde SPOLU cakali na opravarensku dielnu.
- kvoli dopravnym nehodam v Karlovej Vsi boli ASI elektricky odklanane docasne z Tunela na nabrezie, co malo za nasledok, ze linka 5/7 - 7909-10 sa zaradila medzi linky 5/12 a 5/1 ( co je cca 75 minutovy rozdiel ) a tak posledne kolo isla mimo poradia; preto prichod / odchod z Dubravky o 21:20 h. touto linkou obsluzeny nebol
SOBOTA - 18. oktober 2003:
- 7741-42 vypadol po 16. h. na linke 1/1, neskor ho nahradil 7765-66
- 2514 okolo 17:30 h. vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 4848 ( viac neviem )
- 7947-48 o 19. h. vypadol na linke 5/6, neskor ho nahradil ZV 7102 a napokon 7935-36 ( predtym na 5/3 )
- 6306 okolo 19. h. vypadol na linke 205/5 ( bol odstaveny na Palisadach aj so stiahnutymi tykadlami )
- 4800 ako ZV na linke 83/9 po 22. h. az do konca sluzby na tejto linke ( co vypadlo a ani co ho nahradilo na nocnej linke 507, to netusim )
Z, Darro: No ja som tlmočil len čo som počul, ale aj tak je to divné, že voz sa pokazí akurát na poslednej jazde a že sa to stáva pravideľne. Neviem kde žijete, bo ja mám vodičov 59 a kedysi 117 zakódovaných ako hovädá, ktorý prišli na zastávku za jazdy otvorili dvere, keď sa kolesá zastavili zazvonili, zatvorili dvere a fujazdili preč. Jediná svetlá výnimka je skutočne 4207, ale to je výnimka čo potvrdzuje pravidlo.
Tomas: Tak tomu ver, že je špinavý. Keď som doň dnes nastúpil, tak ma ovalil smrad zo sedačiek. Fuj HUMUS. Pánovi riadietľovi na. kolóne asi nestačilo prísť o ročné prémie. Veď to majú čistiť dielenský!
Mat3j: Si si istý, že myslíš Karola II 1700? Taký v tom období bol, avšak bol aj Karol VI, ktorým vymrel rod habsburgovcov po meči v roku 1740 a ďalej pokračuje ako vetva či rod habsburgsko - lotrinský. Dcéra Karola VI. bola Mária Terézia kráľ Uhorský a Český a cisár Rakúsky (1740 - 1780), mala niekoľkých synov. Jeden z nich Jozef II. (1780 - 1790)., ktorý sa nedal korunovať za kráľa uhorského a českého a druhý z nich Leopold II.,(1790 - 1792), ktorý tak spravil. Ten mali ďalších potomkov a posledný Habsburgovec na Rakúskom, Uhorskom a českom tróne bol Karol II., ktorého zosadili v roku 1918 a po jeho smrti prešli nástupnícke práva na jeho syna, ktorý stále žije avšak svoje právo si nemieni vyžadovať.
Je mi jasné, že si myslel Karola II. so španielskej vetvy habsburgovcov, ktorým skutočne rod Habsburgovcov v Španielsku vymrel. Avšak zabudol si isté súvislosti. Študujem dejiny na PdfUK a ver tomu, že ak by som išiel robiť učiťeľa, tak ťa nehám sadnúť so štyrcom ako vyšitým.
Napíšem aj sem.
Pri SND sa rozbehli práce na ďalšej časti rekonštrukcie elinovej trate a odkryli tam časť starých kolají, ktoré smerujú ďalej po Hviezdoslavku spolu s pôvodnou dlažbou. Tak ak si to chcete niekto odfotiť, tak tam bežte zajtra bo v pondelok to tam už nemusí byť.
neo