Reply on: d3k0 #13322:
Budes tam?
Totiz (veeeelmi zhruba) CNG potrebuje na horenie urcite percento vzduchu, pri ktorom sa v motore vznieti. Tato jeho vlastnost mu umoznuje byt vyuzity ako pohonna hmota, pretoze hori iba v urcitom malom a pomerne presnom percentualnom pomere so vzduchom. Pri malom uniku sa nevznieti, pri velkom uniku zmrzne. Zawer: ZIADEN VYBUCH NEBUDE!
Mozno to cele niekomu zacne prekazat a o mesiac v tom bude uz uplny chaos... 1.10.2003: Odchod 20:05 od Avion Shopping Parku smerom na hlavnu stanicu hradil nejaky zalozak. Riadnu chvilu sa tadial povozil (aj s cestujucimi), kym nasiel nove zastavky :)))) Uplne najlepsie bolo, ze ked netrafil na novu zastavku Avion - Ikea (spominany smer hlavna stanica), zastal asi 50m od nej a cez okno zakrical na cakajucich, aby si nastupili
Vzorny vodic, niekto iny by ich tam mozno nechal! Skoda ze som tam nemal fotak, tie pohlady cakajucich stali za to
Nemozem to posudit, este mi nikto nic take nepovedal.
Ja len uvadzam, co postretavam. Pisem to len "z hlavy" - vyrastla som pri Divizii Autobusy a pamatam si kazdy voz od 1988ho, cim sa od odstatnych lisil, ake boli jeho jazdne vlastnosti ci kto ho jazdil. A za 15 rokov sa toho nazbiera! Niektore vozy su tak specificke, ze sa daju rozoznat zdialky i "po hlase". Uvediem Ti napriklad "zvukovo" najtypickejsie vozidla, ktore su tak hlasovo charakteristicke, ze sa nedaju pomylit:2601, 4202, 2943, 1823, 4812, 1826, 4821...
Aj ked sa napriklad hlas klbovych plynakov v konkretnej serii podoba, zase je kazdy iny-kazdy ma inu akciu prevodovky a nastavenie motora a vytvara to typicky "hlas"toho ktoreho vozidla, takze sa to neda pomylit. A na vzhlad je tiez kazdy jeden bus uplne iny.
Z