68/7: prve poobedne kolo išiel 4873(ZV?) (od13:33 do 14:23) od 14:39 Holíčska sa napojil ZV1608 ktory je tam doteraz
68/10 pravdepodobne od začiatku poobedneho dielu ide ZV1834
1210 asi nestihol prvy poobedny odchod o 13:56 Autobusová stanica hradil ho ZV2652 od 14:28 Most SNP sa napojil 1210
Mozno prave toto by vyriesilo problem - ak by sa posunuli odchody 39 z Ostredkov, ale nie o 2 minuty dozadu, ale o 2 minuty dopredu. Vzhladom na pravidelne meskanie 39 by potom preklad s 31 od Trnavskeho myta bol 10 a 10 v skutocnosti, a nie iba na papieri. Ale take iste riesenie by namiesto toho prinieslo aj posunutie odchodov 31 o 2 minuty dozadu, pricom 39 by odchadzala zo Slavicieho udolia tiez o 2 minuty neskor, aby sa zachoval preklad. V smere z Ostredkov by mala 39 take iste odchody ako doteraz, a tak realny preklad s 31 od Trnvskeho myta by bol sice na papieri 8 a 12, ale v skutocnosti (kvoli meskaniu 39) 10 a 10.
Všetko sa dá, ale za akú cenu. 31 je defakto okružná linka, Trnavské Mýto je priebežná konečná. Vzhľadom na to že na Trn. Mýte stojí na tej istej zastávke aj 78, nie je moc reálne aby tam vyčkávala napr 3 minúty.. Teda jediný odchod,tej linky, ktorý sa dá posúvať je z Cintorína Sl. Údolie. Ale odtiaľ sa to prekladá s 39 temer dokonale, aj medzi 8-9 hod.
Dajú sa napr. zmeniť odchody 39.. ale v záujme systému a prehľadnosti sú napr celý deň odchody 00 20 40 a nebudú sa posúvať na jednu hodinu na 03 23 43..
Dakujem za vysvetlenie, aj ked sa mi tazko chce uverit, ze sa preklad v case od 8:50-9:30 a 19:30-201:10 naozaj neda vyriesit tak, aby vtedy 31 a 39 nechodili v intervaloch 7 a 13 minut. To, ze ten isty CP na tychto linkach plati uz viac rokov je smutne, lebo to znamena, ze DPB neurobil nic pre to, aby posilnenim liniek 31 a 39 kompenzoval aspon trochu vyluku dopravy cez tunel.
Dnes som siel o 9:10 zo zastavky Povraznicka v smere Slavicie udolie a prazdna 31 pri PKO dobehla nabitu predchadzajucu 39. Ked som si pozrel CP na imhd, tak odchody z Povraznickej v tom case boli 9:10, 9:30 pre 31 a 9:03, 9:23 pre 39, cize oficialny preklad 7 a 13 minut. No a kedze 39 ma dlhsiu trasu a pravidelne v smere Slavicie udolie meska, tak v praxi ten preklad byva casto aj 2 a 18 minut. To by vysvetlovalo, preco niekedy 31 a 39 idu takmer sucasne. Riesenim by bolo, ak by sa to pravidelne meskanie linky 39 v smere z Ostredkov s dlhsou trasou premietlo do CP a preklad by bol nie 10 a 10, ale napr. 9 a 11 v prospech 39.
Cestovny poriadok od septembra je rovnaky, ako platil do juna. 31 a 39 chodia mimo spicky aj nadalej pravidelne kazdych 10 minut pri vzajomnom preklade. Mozes si to overit tu na imhd alebo aj na www.dpb.sk. Moze byt ze na niektorej zastavke je vylepeny chybny cp, vylepovač sa mohol pomýliť. Alebo čo nastáva najčastejšie, cp je dobrý ale niektorý spoj mešká a iný ide načas.
Dobrý príklad je Trnavské mýto smer cintorín slávičie údolie kde prichádza 31 od Cintorínu a 39 z ostredkov, čiže z dvoch rôznych smerov pričom jeden môže byť úplne upchatý a z toho druhého môže prísť bus presne načas..
Yzerman22
http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/31%2B39/smer/Trnavske-myto/zastavka/Cintorin-Slavicie-udolie/629145965596.html
http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/31%2B39/smer/Cintorin-Slavicie-udolie/zastavka/Trnavske-myto/734003647503.html