Btw, o cca 10.40 som prechádzal okolo vozovne Krasňany a v areáli stáli minimálne tri krátke SORky. Vie niekto, čo boli zač? Jedna mohla byť z 51/2, zvyšok ma napadá len jedna vec, a to že špičkové poradia račianskych liniek (52, 55) sa v medzidieli odstavujú v Krasňanoch, aby nemuseli ísť až na Jurák. Mám pravdu?
Áno, to máš pravdu, boli tam dosť veľké prešľapy. ? "U nás" boli len menšie ale to len výnimočne a po zavedení toho systému je to najlepšie podľa mňa. Výrazne to pomohlo. Ale dosť už OT.
Budem trochu OT, ale viem, ze zrovna v inej prevadzke tvojho zamestnavatela sa to istu dobu porusovalo ? Ale mozno to bolo este pred aplikaciou daneho systemu.
Toto napadlo aj mne, bol by to naozaj dobrý systém, obzvlášť v prípade DPB. Mám s niečim takým osobnú skúsenosť aj keď ide o sféru obchodu; Brigádnikov ktorý majú pod 18 rokov "sleduje" systém ktorý im nedovolí prihlásiť sa na brigádu dlhšiu ako do 21., resp. 22. hodiny.
No ja na jednej strane chapem ze je snaha dodrzovat zakonne limity, apropo, DPB kvoli tomu hrozi velky pruser. Ale prenasat to na vodicov to je fakt chore. Logicke by bolo mat to cele v nejakom PC systeme ktory automaticky limity kontroluje a nepripusti vypravenie vodica, ktory je nad limit...
Kedy si videl 4904 na L95/10? Rano spoj o 07.25 z Vysehradskej nebol vykonany. Isiel az 4915 na L95/1 o 07.30 a uz na Bradacovej bol problem zavriet dvere na prvykrat, taky bol plny.
sak prave ze toto je problem,a problem podniku.A navyse kedy boli naposledy vozy prelitrovane?Ako vodic vie ze rano vychadzal so skutocne plnou nadrzou?Hmm.
Ved takouto cestou sa podnik rozhodol ist.***at za kazdu cenu vodicov za kazdu chujovinu,a tym im kratit peniaze a takto "setrit".Grc,je mi z toho na blití velebnosti.Este uvidime ako dopadne jeden pripad s nadspotrebou nafty,za ktoru vodicovi strhol novy pan veduci 1.DP 50 eur z platu.Lenze sa asi kopol,pretoze uvedeny chalan to len tak nenecha a co som pocul tak ide spustit taky cirkus,a to nie iba v ramci podniku.
Radi ma predbehol.Tak uz vies. ? Aj ked to nemozno nazvat ako sikanovanie,ale nejaky iniciativny pako v podniku sa rozhodol dodrzovat striktne zakon.Namiesto toho,aby pri sucasnom zalostnom stave vodicov hladal moznost ako ziskat nejaku vynimku a podobne.Plno vynimiek na vselico ma podnik,tak aj na toto by sa urcite dala vybavit. ?
Áno to je trochu paradox, že už nejaký ten týždeň je nedostatok vodičov, ďalší odchádzajú, akutálne nastáva situácia že 3 z 3 autobusových prevádzok majú nevypravené služby a ešte aby to nebolo málo tak niekto príde so zákonom 462/2007 o organizácii pracovného času v doprave že sa vôbec nedodržiavajú denné a týždenné odpočinky... (ok porušuje sa zákon ale on sa porušuje 5 rokov a že sa na to upozorňuje práve v týchto časoch..., aby tých vodičov mohlo jazdiť ešte menej...)
Paradox z iného súdka "hotoví" vodiči teda takí ktorí majú aj VO skupiny D aj kvalifikačnú kartu vodiča (za čo dali nemalé €), ale nepríjmu ich lebo chcú isť jazdiť iba na kratší pracovný čas a je pokyn vedenia, že KPČ vodiči sa aktuálne neprijímajú... ? ("no my si vás tu zapíšeme a keby sa niečo zmenilo tak sa vám ozveme..." .. takže ak skutočne majú také dlhé zoznamy čakateľov, tak už včera bolo neskoro ich obvolávať že nástup ihneď...)
Mike