Tebece: No neviem, ale mne sa sedí v ik283 pohodlnejšie, ako v Ik280. Ale inak ronaký šunt, ktorý by mali vyšmariť popod cestný válec, alebo vzhľadom k dnešnému dňu popod T56.
Je tam viac miesta na nohy, hlavne pri prvých dverách, vzadu a vôbec priestranejší. Avšak tie nápravy sú akési tvrdšie.
Je tam viac miesta na nohy, hlavne pri prvých dverách, vzadu a vôbec priestranejší. Avšak tie nápravy sú akési tvrdšie.

d3k0
BTW, ani vovnutri sa co sa tyka transparentov nic nezlepsilo. Ach, pardon, zlepsilo - bola opravena ta blbost, ze pri zobrazeni casu a pasma bola pred dvojbodkou medzera, cize sa to vratilo do povodneho stavu spred dvoch rokov... Ale opat je konecna malymi pismenami a nasledujuca zastavka velkymi. A opat pocas jazdy cestujuci nevie, v akej linke sa vezie, pozna len dalsiu zastavku. Pritom v programe na tvorbu transparentov BUSE je to robota na minutu, aby sa tam zobrazovalo aj cislo linky...
Skoda, ze som sa nezviezol 212kou na ST Arenu... Chcel som pocut v tych par trolikoch, co hlasia zastavky, ako sa tam ozve "Nasleduje: Zimny stadion" alebo "Nasleduje: [nic]". Keby tam bola fakt nahrata spravna verzia, asi by som spadol z noh
Zopar (t-)busov, co maju este stare BUSE: 6620, 6617/II, 6636, 4215, 4217 + cela 2. DTPA a 3. DTPA a eliny (okrem 7828).