No, on zastal na križovatke a zrazu sa mu otvorili dvere. A asi po 30 sekudách si uvedomil čo sa stalo a rychlo ich zavrel, ale po tom už všetko išlo normálne.
Lebo ja ked som s nou naposledy siel, tak mala taky podivny zvuk, akoby sla bez oleja. Alebo dlhodobo s nizkou hladinou, prosto nejako podivne cvakali ventily. Tak ma napadlo, ci to nezadrel. Skusim sa popytat.
a 7108 na L7 ukoncil premavku (ako tak pozeram, dnes uz druhykrat) na odboceni z Nam. SNP na Obchodnu nieco pol 16.30. Na pomoc sa prihnala hukajuca 115.
tie 1 alebo 2 kusy by si mohli odkúpiť tzv. potencionálni zákazníci, ktorých by chcel SOR osloviť, hlavne také väčšie prevádzky ako Bratislava, Košice, Ostrava, Brno, či Praha, príp. by mohli aj do Poľska dať (keby nadobudli dojem, že presvedčia poliakov na SOR pred Solarisom ? ). Keby tie autobusy obstáli v takýchto náročných prevádzkach aspoň tak 1,5 roka, dalo by sa už hovoriť o výrobku, ktorý nie je riziko kupovať.
ono byť tam fyzicky ani niesú ako tak, ale vplyv tam Chruňo Gardenescu ešte má, to sa nebojte! Dokým ho tam má, tak sú Karloveské prebytočné linky isté ako žiadne iné v BA.
frenky