alebo ci maju vobec nejaku udrzbu. vacsina 435 asi od dodania nic take nevidela ? btw. dnes vonku vsetky nevyradene vraky 4802 az 4827....este ze tie nove vozy setria v garazi ?
otázka je, že kto by na tom mohol mať taký eminentný záujem a prečo vlastne? Veď aj keby sa do MS stihol vypísať tender na klbáky, tak už ich nestihnú dodať...
Inak nevie niekto kedy pôjdu aj ďalšie SORky B9.5 do šrotu? 3502 je už vraj rozpálená aj ☺
Inak je veľmi zaujímavé, že 23 ročné trolejbusy v podstate bez GO doteraz premávajú a o 10 rokov mladšie autobusy Ik 4xx sú celé zlé. Ak vylúčime, že tie trolejbusy sú z vesmírnych materiálov, potom vzniká otázka, či majú t-busy o toľko lepšiu údržbu, alebo niekto chce, aby tie Ik boli rad za rad poodstavované.
plný súhlas. Veď, ak nemajú teraz peniaze na GO pre Ikarusy 435, tak ich mohli zatiaľ odstaviť a, keď sa nájdu nejaké peniaze, potom robiť GO. Zatiaľ by slúžili napr. na náhradné diely pre tie pojazdné.
nepoznám tiež ani dôvod prečo sa neuvažuje s GO pri Ikarusoch 435... Škoda fakt veru, že sa nepodarilo zbúchať tých 240ks vozidiel po tom veľkom sabotovanom tendri vo dvoch po 120ks. 120ks CNG a 120ks nafťákov by nebolo zlých myslím. Nuž ale dakto potreboval 40MBCC aby sa ukázal ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran