Dnes taká krásna jazda na 4920.. pustené rádio, používanie dopytu, všetko presne načas.. proste úplne pohodlná jazda, človek sa ani nenazdal, ako rýchlo to ubehlo ? Kiež by takto jazdili viacerí šoféri..
Ahojte, na margo vyradenych IK435, skoda ich.. ale 4861, som si vsimol ze jej predok (aspon ten plech) je dany v ik415 4119.. Isiel som nim na 99ke (niektory den piatok az nedela), kukam, ze v predu viditelna 4(861-odlepene).. Nahradne diely sa uz pouzili Navyse ta 4119 ma este stary system BUSE..
Celkovo si myslim ze ich mohli generalkovat skor..
Daco z rana :
5/x 7901+7902 (odchod z Riazanskej smer Raca 7.23 ale s meskanim cca 6-7min cize 7.30 realne)
za chvíľu pri takomto tempe vyraďovania Ik435 môže byť aj web "nacomdnesjazdit", už to vyzerá na taký priemer 2ks týždenne a v takomto tempe je zvyšných 72ks "vybavených" behom 36 týždňov, ešte ostáva načať poctivo Karosy B741 CNG a sme jasní... ?
tak ma napadlo, že nebolo by vhodné keby sme pre L208 a 212 mali vo vozovom parku aj 15m trolejbusy? V Ostrave také jazdia. Myslím, že dopytom L208 a 212 často zodpovedajú tomu na L88 kde to 15m zvláda v pohode.
chlopi, ešte jedna otázka... Čo je na tom pravdy, že včera na Cintoríne Ružinov počas skúšobných jázd zhorela "úplne nová" 6615? No ak hej, tak to je teda vyzitka GO v BA ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978
posledne kolo 98/10 nehradene
98/6 hradena ZV4117 po 8.hod.
95/9 pred 8.hod vypadla bez hradenia.
83 - 4850, 4852, 4235, 4815, 4838, 2847, 2849, 2850, 2848, /10-11, 2633, 2831, 2625, 2642
92 - 4822, 4830, 4823, 4862, 4855, 4806, 4837
95 - 4901, 4908, 4910, 4904, 4917, 4918, 4916, 4919, 4920, 4902, 4907, 4913
98 - 4926, 4856, 4915, 4231, 4233, /6, 4842, 4879, 4827, 4843, 4878, 1824, 1829
99 - 4134, 4115, 4112, 4119, 4129, 4108, 4127, 4123, 4125, 4124, 4131, 4111
184 - 4867, 4864
191 - 4109, 4116, /3, 4105, /5
192 - 4109, 4116, /3, 4105
80 - 4104/8, 4124/10