- voz 1207 o 11:43 ako prechádzal pri zast. Starohájska smer mesto a na transparente PORUCHA VOZIDLA (asi vypadol z L96, nech dakto potvrdí)
- cca 10min naspäť ZV MAN 8216 na L83, zast. Hrobákova smer Dúbravka
Okolo 9:50 sa nieco stalo 7113 na 8/3 na krizovatke Vazovova x Krizna. Po prichode 7919+20 na linke 9 sa nieco dohadovali. 7919 vypustil ludi. Po chvili 7113 odisla ako sluzobna jazda, ostatne elektricky pokracovali normalne.
Včera som si dal jednu jazdu L87 a videl som na tej linke všetko možné (od 18:30 do 19:00) - Ik415 (4112), Ik412, SOR 18 NB a Solaris. Môže mi niekto prezradiť, kto takto stupídne rozdeľuje tie vozidlá? Je skúškové obdobie a klbák na L87 význam moc nemá a už vôbec nie o 7 večer ? V "kraťase" bola najvyššia vyťaženosť po trase asi taká, že cca 20 ľudí sedelo a max. 6-8 stálo, takže tie klbáky tam asi nemalo zmysel dávať. Zaujímavé na aké vylepšenia sa po zmenách 9/2005 dá prísť keď sa chce.
Drobnosti zo včera:
88 – 1212/7, 1201/8
94 – 4857/9 – o 15:02 na nám.1.5.►Pe skončil svoju púť kvôli pokazeným(nezatvoriteľným a neskôr čiastočne vypadnutým) 2. dverám
Je pochopiteľné, že vodič 208/2 sa na dojazde do vozovne tešil na koniec služby, nemusel by však zato napriek rýchlej jazde s ľuďmi brzdiť do zastávok tak, že zakaždým to vyvolalo nepriaznivú reakciu.
Marek1978
83 - 4223, 4224, 4232, 4815, 4838, 2647, 2848, 2841, 2849, /10-11, 2644, 2635, 2638, 2845
92 - 4822, 4830, 4823, 4862, 4855, 4806, 4837
95 - 4901, 4907, 4909, 4915, 4917, 4918, 4916, 4919, 4920, 4904, 4925, 4902
98 - 4914, 4240, 4910, 4222, 4237, 4878, 4864, 4879, 4867, 4236, 4868, 1835, 1840
99 - 4129, 4115, 4108, 4119, 4130, 4118, 4127, 4123, 4125, 4124, 4131, 4111
191 - 4104, 4116, /3, 4105, /5
192 - 4104, 4116, /3, 4105
80 - 4112/8, 4124/10