Pamätám si, že keď tie vozy jazdili na 20 tak to s nimi vôbec nehádzalo a vôbec aj pre ľudí bol lepší 12m voz ako 10m sorka, ktorej sa hodinu zatvárajú dvere. No keď tak kompetentný rozhodli...
Prevovodka nie je zla, akurat je zle nastavena. Lenze to by chcelo troska snahy zo strany "servisu TEDOM"
Napriklad na tej prvej varke Tedomov (1101-1110) bola od vyrobcu nastavena prevodovka s tym, ze vozy mali jazdit po rovinke (L20), ale kedze dostavali "na papulu" od novoty na L32, tak sa to casom cele rozhasilo a teraz sa ta prevodovka sprava tak nechutne, ako v #1104 Druha vec je, ze #1104 nemala stastie na vodicov (az na jedneho).
Druha varka (2101-2105) uz prisla od vyrobcu s uplne inak nastavenou prevodovkou a ani tak netrha (staci si porovnat napriklad 1104 a 1115)
Pri tretej varke (2106-2110) je rozdiel v tom, ze tie vozy radia 6tku pri 55km/h, kym dovtedy vsetky pri 47-50km/h (podla otacok) ale takisto ta prevodovka radi o poznanie lepsie ako pri vozoch prvej varky.
No a cely problem je podla mna v neochote servisu TEDOM zapojit do zastrcky kabel, pripojit ho k USB v notebooku a cez software nastavit prevovodky a tlaky plynu. Tak isto sa da nastavit aj ten slavny rozjazd Tedomacky, ked po prvotnom zoslapnuti plynoveho pedalu to celym vozom trhne.
Ja som rozhodne za Citelis ? tak ako si vravel dá sa tam aspoň kde postaviť keď nastupujem cez druhé dvere(myslím tým priamo k oknu oproti ním) narozdiel od spomínaného Tedomu,ktorý to akosi v strede nevyriešil ? Dúfam,že tá ich kĺbová novinka to má vyriešené lepšie.
A k tým vetrákom na Citelisoch: Mohli by sa niekde naškriabať dajaké peniaze na celovozidlovú klímu takú akú majú tie nové pre hendikepovaných a bolo by to o.k
Pokial viem , 30tr by mali mat sklapacie sedadlo ( v smere jazdy ) v NP casti ako nase NB18ky + aj bocne sedadla medzi 2. a 3. dverami v tbusovej verzii SORu su bez schodu , ale to bol SOR TN12 , ci to je aj v Skoda 30Tr SOR, to netusim
Add tedom - ma to horsie vyriesene ,ale povedzme si,ci chceme viac sedadiel v NP casti ako maju Tedomy ( hoc tie sklapacky su na figu ) alebo len 4 sedadlá v NP časti v Citelisoch a tym padom viac priestoru pre stojacich
fúha neviem, priateľka má označený lístok, len teraz jej nebudem predsa volať o polnoci, že nech mi prečíta čísla na tom označenom lístku ?
ešte by som dodal mimo technických problémov Tedomu, že blbo má riešený interiér čo sa týka priestoru na státie oproti druhým dverám, ktorý je fakt malý a ešte k tomu tam sú aj dané sklopné sedadlá. Škoda že nemáme radšej Citelisy 12m v počte 65ks, síce spočiatku to nebolo s nimi slávne ale keby mali všetky veľké vetracie okná, tak by to bolo lepšie ako Tedom či SOR. V SOR 30Tr vraj nie je v NP časti ani jedno sedadlo, podľa toho čo hovoria v BB sekcií ?
chápem takto jej ale mohol revízor vysvetliť, ako možno bez problémov s rozmieňaním minúť stovku
Re #113278 MiroBA: ozaj, po odlepení reklám má ešte stále vpredu pod oknom 1999 alebo mu už dali nové číslo?
A nebol to 4921?
Ten už nemá Reklamu na Avion SP a pôvodne bol strieborno čierny myslím.
Lebo neviem, nový by na testovanie nebol a pochybujem že by niekto to predával už ako "ojazdeninu".
Najskôr to bol ten 4921 -vracal sa z 96ky tá tuším nemá dojazdy.
ak vie niekto inak mohol by oboznámiť.
Autobus Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity striebornočierny úplne nový bez označenia videný, informačné panely bez cielu jazdy a bez čísla linky 23:09 22.01.2011 na Betliarskej ulici zjavne smeroval do Vozovne Petržalka viete o tom niekto niečo? ? ? ? ?
1103 a 1104 su od novoty na pi** , prevodovka pri preradovani z 1. na 2.stupen hadze nenormalne - hlavne 1104 ? Ono to niekedy az tak trhne ,ze citit ako pukne daco v interieri
noevdi - ktory to bol voz ??? dufam ze uz nie tie najnovsie od 2111 vyššie . ?
Trammat