1828 na 63 dnes na ceste do L zadymil pri zast.Dubova.. po kontrole motoroveho priestoru a opatovnom nastupeni casti cestujucich vodic pokracoval a aj dosiel uspesne do L
nuž hej, ale pozri CP a zistíš, že L24 nabehá za deň toho omnoho viac spojov než L26, preto mi to prišlo divné a aj preto, že som si spomenul to pridelenie na L24. Neviem fakt niekedy pochopiť ako po zmene stíha rýchlo obehnúť VW - J.J. a späť a ešte aj L26, ale ju určite nestíha lebo L92 ktorá ide z Opletalovej k VW vždy prichádza najskôr o 22:29 ak nie paralelne s treťou L92 ktorú robí sólo s odchodom o 22:30. Nebolo by od veci posunúť odchod tej "Opletalovskej" L92 na 22:30 od novej brány a dať tú tretiu L92 s odchodom o 22:25 a bola by tým pádom ako druhá.
Vysvetlite niekto poobednému expertovi z 1629 na 39-ine, že vezie ľudí a nie dobytok, a že autobus MHD nie je pretekárske vozidlo. To jeho prudké akcelerovanie doplnené prudkým brzdením, že všetkých stojacich len prehýňalo zo strany na stranu div, že som si rameno nevykĺbil, pripomínalo ako keby za tým volantom sedelo nejaké ópium, ktoré si myslelo, že je na autodrome v Ivanke. Nehovoriac o rýchlej jazde v zákrutách. A teraz čakám až ma šotodeti vyznávajúce rýchlu jazdu zvozia pod čiernu zem. ?
ďakujem ti veľmi pekne ? ? ešte ale ma napadlo, že niekto hovoril na tomto fóre, že aj na L24 je zvlášť vozidlo a L26 je iba prejazd z L21/34/83 (niesom si istý ktorá linka). V správe #113122 si písal, že na L26 je pridelený jeden voz čo mi príde ako nelogické aby stál potom neviem koľko a určite nemôže robiť L26 prejazdy na L26 lebo v čase kedy musí byť voz L26 na trase, tak ide aj L24.
na 21 je jedno poradie - 21/5 čo začína na linke až po 19. hod a preto tam ide voz z hocijakej delenej.. v rannej špičke (keď je všade najväčšia výprava) je na linke 17 vozov.
39/6 začína tiež po 19. hod, v špičke je tam 11 vozov
63: 63/9 ranný židák, 63/2 premáva iba do cca 14tej, poradia /5 a 10 idú von až po 14tej
70/18 premáva iba v poobednej špičke
93/12 začína od 19tej (robí zvyčajne voz zo špičky).
ešte pre kompletnú info vozy 21/15-18 sú iba ranné špičky..
? mucas gracias! ešte, prepáč, že som tak pozadu ale to, že 18 poradí a 17 vozov znamená, že poobede jedno poradie vypadáva a naskakuje 18.? A to isté aj pri L63, že dve ranné poradia vypadávajú a naskakujú 9. a 10.?
za prvú kolónu:
21 - 18 poradí 17 vozov
26 - 1 poradie = 1 voz
31/39 - 12 poradí 11 vozov
63 - 10 poradí 8 vozov
70 - 8 poradí 7 vozov
87 - počas semestra na EU 1 kĺb povinne (87/9) - ale ten premáva cca od 6 do 14
93 - 5 poradí 4 vozy
98 - 2 poradia dva vozy
však CNG Karosy som videl na L36 tieto dni, tak prečo by neprežili L32? Nuž vysielať na L32 jedno extra vozidlo inej kategórie je volovina, buď sa tam nacpú Soláče alebo 12m. Takto sa iba rozbíja celý systém výpravy a potom zas chýba Solaris na L88 či 96, kde zas jazdia okrem špičky kĺby úplne zbytočne.
Zaujímalo by ma ozaj, že koľko majú ktoré linky potrebný počet vozidiel, resp. koľko poradí, hlavne teda linky s klbákmi.
Hej 32 je linka sólo, preto sú tam tedomy... na poradí 32/7 je príkazom minimálne solaris (teoreticky by mohol byť aj kĺb :-D), kvôli naplnenosti niektorých spojov...
Ale tiež je do garantovane NP linka (vedenie dpb je stále to isté), takže ak není dosť tedomov, pošle sa tam solaris.. (na druhej strane aj keby tam mohla isť plynosa B732.. vydržala by viac ako kolo..? ? )
on už aj navrhoval viac nejakých logických výprav na dané linky ibaže v daný deň alebo časom si aj tak pod ním vo vozovni spravia po svojom či kto to má pod ním na starosti... skús vypracovať systém pre ľudí, ktorí ho majú v paži a ignorujú ho...
Author