6229 dnes stretnuty ako 331 s trnavskym majitelom, usudzujem, ze je spat
-zv 8216 linka 133 riviera smer kuklov 15.56
-7823,4 ako sj obchodna smer jd o 15.30 zhruba
-zv 7303 prichod 16.55 ku krizu na linke 1, asi aj 17.17 spat
-zv 6293 na linke 208 hodzovo smer sulek 11.07
Nájsť Ik 435T v BP na linke cez víkend naozaj nie je bežné a aj cez pracovné dni je ich zvyčajne len niekoľko (podľa mojich pozorovaní tak 3-4 ks). Bol som tiež svedkom toho, keď z tejto linky pre poruchu vypadli hneď dva kusy Ik 435T súčasne. Hlavným problémom týchto vozidiel bude zjavne menšia spoľahlivosť a poruchovosť elektrickej výbroje (obdobne ako v BA vozidlá 6401 alebo spočiatku aj 7303, 7304 a pod.). Ich nenasadzovanie na linky teda s poškodením mechanickej časti príliš nesúvisí. Naopak, na Ik 435T aj napriek ich neobľúbenosti vykonali v posledných rokoch aj niekoľko generálnych opráv. Vo vozovni preto bolo často vidieť zgenerálkovanú mechanickú časť po dodávateľskej oprave (Szekesfehervár a pod.) čakajúcu na montáž opravených agregátov výzbroje, ktorých opravu BKV zabezpečovalo vo svojej réžii.
Jedným z dôvodov, prečo sú nasadzované výhradne na 80/80A je ich horšia manévrovateľnosť v úzkych uličkách, kde s nimi vodiči nevedia / nechcú jazdiť. Tam majú veľkú výhodu 280-tky kvôli zadnej náprave.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22
1 - 7783+7784, 7715+7704, 7767+7768, 7781+7782, 7821+7822, 7807+7808, 7727+7728, 7763+7764
4 - 7799+7800/7, 7755+7756, 7773+7774, 7789+7790
5 - 7921+7922/1, 7937+7938/2, 7939+7940/3, 7943+7944/4, 7901+7902/5, nemám/6, nemám/7, 7841+7842/8, tetris/9, 7843+7844/10, 7602+7610/11, 7915+7916/12, 7909+7910/13
9 - 7839+7840/1, 7775+7776/2, 7793+7794/3, 7765+7766/4, 7749+7750/5, nemám/6, nemám/7, nemám/8, 7735+7736/9
12 - 7815+7816/1, 7739+7740/2, nemám/3, nemám/4, 7717+7718/5, 7791+7792/6
13 - 7101/4, 7113, 7107