nebolo to ale s tými našimi Ik435 tak, že boli pôvodne vyrobené pre iné mesto a do BA sa dostali iba vďaka tomu, že Karosa nestíhala vyrábať, tak sme vlastne vtedy pomohli Ikarusu, ktorý mal už nejaké tie existenčné problémy, takže sa vlastne do BA dostali nie cielene, ale skôr zhodou okolností?
4xx t-bus som ani nevidel ešte ? iba 280T som tam videl pre 7 rokmi, pri jednom bloku domov ich tam bolo toľko, že byť trochu väčší fanda na rad 280, tak si poslintám bundu ?
u nás sú fakt náročnejšie podmienky = vozidlo ide na opravu/prehliadku/údržbu až keď je s ním ozaj zle. Ostatne je to vidno aj na second-hand Mercedesoch, ktoré majú 15 rokov, pričom by som im tipol možno tak 6-8 rokov maximálne a niečo podobné sú aj Nitrianske Van Hooly.
Tak aj dnes š. spoj 2 1199; š. spoj 4 1030
ale poobede by vraj š.spoj 4 mal byť už sifilis....
Sifilisy nepremávajú lebo do nich niečo montujú... (lebo "to nemohli" cez prázdniny....)
Plne s tebou súhlasím čo sa týka prevádzkovania IK.435 v BP vs. BA...
Nech mi DPB vysvetlí túto anomáliu !!! Veď v BA sa ktýmto vozom už pár rokov stavajú ako k neperspektívnym, pri najbližšej možnej príležitosti vhodnými k vyradeniu. Aspoň je vidieť aká " systematickosť " je pri obnove vozového parku... Hlavne že novinárom na fotenie môžme ukazovať MB CaCi. Ale pevne dúfam, že sa ešte dočkáme aspoň jednej série GO pri Karosách 741CNG. Vopred ďakujem "môjmu mestskému dopravcovi"...
kecho