kritérium počtu dverí na súťaž v Prešove hovorí za všetko akým spôsobom vyhráva SOR tendre. Tak mi pripadá, že to čo si za 8 rokov hrabania do vačku nedovolila Penta tak to J&T prekonalo ľavou zadnou za 4 roky Ficovlády ?
Dodatková výbava možno bola lacnejšia, ale aj tak niekto podľa mňa iba potreboval nejaký dôvod na papier, ktorý by akože bol odpoveďou pre úrady "Prečo to vyhral SOR?". A potom, keď už bolo všetko podpísané, sa na celú výbavu mohli vykašľať, a tak to aj vyzerá.
dodatková výbava bolo čo vlastne? Klíma,termosklá a akustické hlásiče zastávok? Klímu má aj tak iba 20ks a vieme, za čo tá klíma stojí, termosklá nemá žiadny voz a akustické hlásenie je pre naše kĺbové SORky tabu. Takže sme asi veľa neušetrili.
je to síce iba v rovine "vraj" ale Solaris vraj v tej súťaži na 100ks klbákov ponúkol iba o málo vyššiu cenu na kus, pričom ešte sa dali dokúpiť termosklá a klíma. SORky napriek ušetreným peniazom nemajú ani klímu (a aj tie čo ju majú, tak sláva to nie je) a vyzerá to tak, že ani systém akustického hlásenia zastávok ? teraz by ma zaujímalo, že kto si ešte SOR zastane po tom čo začala táto blamáž, či ešte niekto bude ospevovať SOR ? podľa mňa tie plechovice nemajú šancu bez GO každý rok sa na našich cestách dožiť viac ako 8 rokov.
Akurat, ze vsetky linky co kopiruju cast jej trasy zaroven obsluhu aj casti kam by N212 nejazdila (N29 - Devin, N61 - Ruzinov a letisko, N74 - Vlcie hrdlo a Ruzinov, N70 - PB a Ruzinov)... cize ich zrusit nemozes.
superstar