tak okrem sluzbukonajucich dispecerov sa "vyznamenala" aj 2DP, totizto SL2 a SL6 (s klbakmi) mali robit posilovu dopravu na N93/N95 po skonceni ohnostroja, podla vsetkeho sa nic take nekonalo, lebo SL2 aj SL6 boli 31.12 vecer aj 1.1. rano citelisy, takze nemam pocit ze by vodici presadali na noc do klbakov....a teda mam pocit ze na Hl.St neboli...
a navyse SL2 s klbakom mal robit aj spoj N33 2:30-3:30, to je ten co hradil NZV2 2813...
A k tym N33: 1634 bol prejazd z 21/7, okrem kola 21:30 z Hl.St, ktore si hradil, mal podla cp robit aj kola 22:50 a 0:00 Z Hl. St. (obe išiel) potom išiel podľa cp do vozovne...
1611 bol N33/2 a začal odchodom 22:30 z Hl.St a potom premával celú noc vždy :30 z Hl.St. (okrem 2:30 keď mal prestávku..)
Ja si práveže neviem vynachváliť včerajšie cestovanie nočákmi. Cestoval som z Rači na Dlhé diely. Musím pochváliť vodiča električky N5 s odchodom o 3:06 z Hybešovej. Jednoducho tak vynikajúcu jazdu a dobrého vodiča som dávno nezažil. Slušne oblečený v košeli, kravate, keď ste boli na zastávke sami zastavil dverami pri Vás otvoril Vám sám predné dvere a zaprial šťastný nový rok, púšťal ľudí na priechode pre chodcov, pri Chatam Sofer umožnil nastúpiť ľudom z autobusovej zastávky a mnoho iného proste som si ani nemyslel, že sa veziem so spoločnosťou DPB. ? Cesta z Rače na Molecovu mi trvala niečo cez 30 minút a úplne bezproblémovo. Je pravda, že N33 síce meškala nejakých 5 minút, ale to sa dalo vydržať nakoľko ma cesta v N5 výborne naladila. ?
Inak z dnesnej noci:
Riadny chaos, o 21:30 minimalne 4ks NZV na Hl.stanici, ktore tam nemali co robit. 2 kolona nedala vodicom CP, tak tam stali ako NZV, hoci mal robit prestavky na inych linkach.
- NZV1 hradil od 21:40 do 22:30 N33, pred krizovatkou Karpatska vykapala 1634ka. Po cely zvysok noci na N33 1611, 1634ka nasledne odchadzala z HS ako SJ az okolo 1:30
- NZV2 hradil od cca 22:00 s meskanim N93 az do cca 23.00
- NZV1 hradil od 22.30 do 0:30 N61, na HS pre poruchu samozavlazovacky vypadol 2641, o 0:30 sa vratil 2632, avsak mal zase oficialnu pretavku, takze sa napojil az o 1:30.
- NZV2 hradil N33 od 3:30 do 4:30, jedna sluzba o5 z 2DP nebola obsadena prip. vodic nemal vozovy CP, ktory mal robit prestavku danemu spoju
Vrela vdaka patri vsetkym celorocnym vandalom, sprejerom ap indiviiduam, ktori si aspon na Silvestra nechali pauzu ? ? ? ?
Už N33 22:29 z D.dielov išla po odklonovej trase a doklon z nábrežia bol zrušený až 2:30. policajti to blokovali z oboch strán aj keď tam už dávno nebolo ani nohy... ?
1) posilnene NV nenadvazovali na standardne NV, tie nadvazovali max na posilnene spoje
2) takze ak N37 nebola posilnena, nemohol si v ziadnom pripade stihat
3) vsetky standardne NV odchadzali z HS v povolenom limite t.j max na -3.
4) vsetky NV dochadzali na HS takmer na doraz presne a bez prestavky, hlavne N33 a Petrzalske spoje, nakolko sa stalo na kazdej zastavke a stale boli plne spoje
Re #112360 810zssk: N33 chodila cez Petrzalku iba v case 23:00 do 1:30
Tie posilnené novoročné nočáky boli podľa mojej skúsenosti, ale aj podľa skúseností iných ľudí čo poznám úplný fail. Napr. na N33 nejazdili spoje vôbec podľa podľa cestovného poriadku, či už toho normálneho, alebo toho posilneného. Následok bol, že som nestihol N37 z hlavnej, ktorá už samozrejme posilnená nebola. Záver je asi taký, že efektívnejšie by bolo bývalo ponehať obyčajný cesťák aj pre tú N33, v ktorom sa počíta s náveznosťou na veľký počet spojov, ktoré majú odchod z Hlavnej stanice vždy o pol. Cesta domov mi trvala o 1 hodinu dlhšie ako v normálny pracovný deň o takom istom čase. Krásny štart do nového roka s Bratislavským "dopravným" podnikom.
Zo Silvestra:
ZV 7304 hradilo posledný spoj linky 3 do Rače.
N74 - 3434 /21.30/ - tak tento rok vodič dobre nastavil BUSE a ešte aj hlásilo zastávky. ?
TomJ
ZV 7304 hradilo posledný spoj linky 3 do Rače.
N74 - 3434 /21.30/ - tak tento rok vodič dobre nastavil BUSE a ešte aj hlásilo zastávky. ?