Ani to tak nevyzeralo, že prežije, nie len kvôli tomu, že ho dolovali z podvozka, ale ešte pri tom tempe tam skôr mohol zmrznúť. Došli tam hasiči s nehodovým žeriavom ale radšej uprednostnili rover DPB.
Tie Sorky, siel som cca 3 tyzdne dozadu klobaskou SOR, a nad 4. dverami kazdy rozjaz a brzdenie sa dvere pohybovali... ale celkom ocividne... takze zivotnost takych autobusov bude.... Inak a na akom principe funguje to spevnovanie ramov...?
Nejaký problém na ružinovskej radiále, nepremávajú električky od Trnavského Mýta na Astronomickú: ide sa zavádzať NAD X14 zatiaľ v podobe ZVs 4801 a 4810 ☺
Ja neviem, na akú dlhú dobu je záruka, ale jednoducho, po skončení ich životnosti sa kúpia nové autobusy, ako to je zvykom v niektorých iných civilizovaných krajinách ? a čo sa týka rámov, to je problém len Prahy a Bratislavy? Lebo inde sa nezdá až taký vypuklý...
Jedine zeby zvarili dohromady aj tie bambusy co rozrezali na polovicky a odviezli. Dufam, ze su este nejake, ktore budu v pripade potreby, ktora urcite bude, reinkarnovane
a.m.