To si nestal na krizovatke tri a pol minuty v troliku, pretoze isli auta Inak podla mna sa v Ziline hrozne suchcu, idu s tym ako s nakladakom s keramikou.
No to by som sa urcite profesionalne deformoval a jazdil tak ako ostatni, takze to nie je riesenie. Jedine ze by som siel do Ziliny. Tam to dokazu vsetci bez problemov a ziaden cestujuci sa na vetranie na zastavkach nestazuje.
O tom silne pochybujem pretoze poznam dost trolebusakov co sem tam dojdu skor..A hned nevolam na Dispecing....Co by som aj mohol urobit,ale co ich tam budem otravovat???Maju dost roboty aj bez toho,ked ja tam budem udavat vodica ktory dosiel o 1 minutu aj 2sekundy skor na konecnu..Vies ono je to tazke...Musis si zvolit taku kombinaciu liniek,aby si to vedel aj stihat...Na druhej strane aj DPB riesi tuto situaciu zle,ale neostava nam nic ine len Sa prisposobit..:(
BTW, vodici ktorych poznam az na jednu vynimku nechodia skor. A na ten dispecing som volal preto, lebo som ich chcel pobuzerovat, ze isa skor ta 201ka.
Co si mam kupit nejaku staru skodovku a spravit vodicak?
BTW, vodici ktorych poznam az na jednu vynimku nechodia skor. A na ten dispecing som volal preto, lebo som ich chcel pobuzerovat, ze isa skor ta 201ka.
Co si mam kupit nejaku staru skodovku a spravit vodicak?
Aha, s tou 202 to skusim, jasne Ked pobezim. Som si predtym myslel, ze by som ju nestihol v ziadnom pripade Co sa tyka tej 21, mas pravdu, som sa fakt pomylil, takze na vine bol jasne trolejbusak
vcera som cestoval R832 Slatina zo Zvolena do Bratislavy. Rychlik opustil zeleznicnu stanicu Zvolen s asi 45 minutovym meskanim. Z informacii poskytnutych pracovnikmi zeleznic (vypravkyna, sprievodcovia...) som sa dozvedel dovod meskania:
R832 ma tu istu vlakovu catu ako R803 (Bratislava-Zvolen), takze cely vlak cakal na vlakveduceho a sprievodcu. Problem bol v tom, ze R803 sa asi 5km pred Zvolenom pokazil rusen, vyslanie nahradneho rusna a dopravenie supravy do stanice trvalo asi 40min. Take veci sa samozrejme stavaju, neviem vsak pochopit ci bol velky problem nalozit vlakovy personal R803 (Zvolen-Kosice) do R832, odviest ho 5km za Zvolen, tam vlakove caty vymenit a R832 mohol pokracovat v ceste s minimalnym meskanim (urcite do 10 minut).
Ako som sa dalej dozvedel, R803 stal v zakrute a po vedlajsej kolaji prave prechadzal osobny vlak. Myslim ze dvaja pracovnici zeleznic vo vlaku nemaju sancu ustrazit vsetkych cestujucich aby nevystupovali zvlaku, je mozne ze doslo k ohdozeniu bezpecnosti cestujucich.
Ocenujem pristup pracovnikov zeleznic s ktorymi som prisiel do styku (boli ochotni a radi informovali o dovode meskania), avsak ini pracovnici (vlakovy dispecer?) nerobili absolutne nic pre minimalizovanie meskania.
Za skoru odpoved dakujem,
s pozdravom,
Martin Gubas
Tu je odpoved:
K Vašej e-mailovej sťažnosti na zmeškanie R 832 a R 803 dňa 20.07.2003, Vám po prešetrení uvádzam:
R 832 bol zmeškaný z dôvodu čakania na obratovú vlakovú čatu od R 803. Ten došiel do žst Zvolen zmeškaný z dôvodu dvoch neschopností vlakového rušňa. Pre bližšie objasnenie Vám uvádzam časový sled udalostí:
- o 14,38 h ohlásil rušňovodič R 803 v žst Hronská Dúbrava neschopnosť rušňa,
- v žst sa náhodou nachádzal na bežnej skúške iný rušeň, ktorý bol použitý ako pomocný rušeň, a tak R 803 pokračoval v ceste už o 14,48 h,
- asi o 14,52 h však ostáva neschopný po prejdení vzdialenosti 3,1 km zo žst Hronská Dúbrava aj pomocný rušeň,
- časový údaj o ohlásení novej neschopnosti nie je známy, avšak aj tu si svoje povinnosti riadiaci a prevádzkoví zamestnanci vykonávali veľmi dobre, keďže ďalší pomocný rušeň bol vystavený z RD Zvolen tak, že už o 15,24 h odchádzal na trať zo žst Zvolen osobná stanica, o 15,31 h došiel na vlak a do žst Zvolen osobná stanica došiel o 15,46 h, keď po odstavení oboch rušňov, u ktorých došlo k neschopnostiam, pokračoval ďalej o 15,58 h.
Je potrebné uviesť aj ďalšie okolnosti: Vlaková čata na R 803 v úseku Zvolen os.st. – Košice nemá poznanie trate Zvolen os.st. - Hronská Dúbrava. Pre R 803 by mohla ísť teda iba s tzv. pilotom, prípadne by to musela byť iná vlaková čata. Možné organizačné opatrenia na predsun vlakovej čaty na vlak R 803 mohli reálne začať až asi okolo 15,05 h. Teda zďaleka nie je možné uvažovať o zmeškaní vlaku R 832 do 10 minút. Navyše pri zastavení vlaku R 832 na šírej trati by došlo k ďalšiemu meškaniu pri výmene vlakových čiat a podľa Vašej úvahy aj k opätovnému ohrozeniu bezpečnosti cestujúcej verejnosti.
Na základe uvedeného nemôžem súhlasiť s Vaším vyjadrením o „iných zamestnancoch (vlakový dispečer ), ktorí nerobili nič“. Vašu sťažnosť preto ako opodstatnenú uzatváram len v časti, týkajúcej sa zmeškania vlakov. Za spôsobené nepríjemnosti sa Vám v mene Železničnej spoločnosti, a.s. ospravedlňujem.
S pozdravom
Ing. Pavol G a l l o v.r.
r i a d i t e ľ
Na vedomie: O 10 Ú ZSSK
musite uznat, ze toto bolo na urovni, keby to tak bolo vsade
vcera som cestoval R832 Slatina zo Zvolena do Bratislavy. Rychlik opustil zeleznicnu stanicu Zvolen s asi 45 minutovym meskanim. Z informacii poskytnutych pracovnikmi zeleznic (vypravkyna, sprievodcovia...) som sa dozvedel dovod meskania:
R832 ma tu istu vlakovu catu ako R803 (Bratislava-Zvolen), takze cely vlak cakal na vlakveduceho a sprievodcu. Problem bol v tom, ze R803 sa asi 5km pred Zvolenom pokazil rusen, vyslanie nahradneho rusna a dopravenie supravy do stanice trvalo asi 40min. Take veci sa samozrejme stavaju, neviem vsak pochopit ci bol velky problem nalozit vlakovy personal R803 (Zvolen-Kosice) do R832, odviest ho 5km za Zvolen, tam vlakove caty vymenit a R832 mohol pokracovat v ceste s minimalnym meskanim (urcite do 10 minut).
Ako som sa dalej dozvedel, R803 stal v zakrute a po vedlajsej kolaji prave prechadzal osobny vlak. Myslim ze dvaja pracovnici zeleznic vo vlaku nemaju sancu ustrazit vsetkych cestujucich aby nevystupovali zvlaku, je mozne ze doslo k ohdozeniu bezpecnosti cestujucich.
Ocenujem pristup pracovnikov zeleznic s ktorymi som prisiel do styku (boli ochotni a radi informovali o dovode meskania), avsak ini pracovnici (vlakovy dispecer?) nerobili absolutne nic pre minimalizovanie meskania.
Za skoru odpoved dakujem,
s pozdravom,
Martin Gubas
Tu je odpoved:
K Vašej e-mailovej sťažnosti na zmeškanie R 832 a R 803 dňa 20.07.2003, Vám po prešetrení uvádzam:
R 832 bol zmeškaný z dôvodu čakania na obratovú vlakovú čatu od R 803. Ten došiel do žst Zvolen zmeškaný z dôvodu dvoch neschopností vlakového rušňa. Pre bližšie objasnenie Vám uvádzam časový sled udalostí:
- o 14,38 h ohlásil rušňovodič R 803 v žst Hronská Dúbrava neschopnosť rušňa,
- v žst sa náhodou nachádzal na bežnej skúške iný rušeň, ktorý bol použitý ako pomocný rušeň, a tak R 803 pokračoval v ceste už o 14,48 h,
- asi o 14,52 h však ostáva neschopný po prejdení vzdialenosti 3,1 km zo žst Hronská Dúbrava aj pomocný rušeň,
- časový údaj o ohlásení novej neschopnosti nie je známy, avšak aj tu si svoje povinnosti riadiaci a prevádzkoví zamestnanci vykonávali veľmi dobre, keďže ďalší pomocný rušeň bol vystavený z RD Zvolen tak, že už o 15,24 h odchádzal na trať zo žst Zvolen osobná stanica, o 15,31 h došiel na vlak a do žst Zvolen osobná stanica došiel o 15,46 h, keď po odstavení oboch rušňov, u ktorých došlo k neschopnostiam, pokračoval ďalej o 15,58 h.
Je potrebné uviesť aj ďalšie okolnosti: Vlaková čata na R 803 v úseku Zvolen os.st. – Košice nemá poznanie trate Zvolen os.st. - Hronská Dúbrava. Pre R 803 by mohla ísť teda iba s tzv. pilotom, prípadne by to musela byť iná vlaková čata. Možné organizačné opatrenia na predsun vlakovej čaty na vlak R 803 mohli reálne začať až asi okolo 15,05 h. Teda zďaleka nie je možné uvažovať o zmeškaní vlaku R 832 do 10 minút. Navyše pri zastavení vlaku R 832 na šírej trati by došlo k ďalšiemu meškaniu pri výmene vlakových čiat a podľa Vašej úvahy aj k opätovnému ohrozeniu bezpečnosti cestujúcej verejnosti.
Na základe uvedeného nemôžem súhlasiť s Vaším vyjadrením o „iných zamestnancoch (vlakový dispečer ), ktorí nerobili nič“. Vašu sťažnosť preto ako opodstatnenú uzatváram len v časti, týkajúcej sa zmeškania vlakov. Za spôsobené nepríjemnosti sa Vám v mene Železničnej spoločnosti, a.s. ospravedlňujem.
S pozdravom
Ing. Pavol G a l l o v.r.
r i a d i t e ľ
Na vedomie: O 10 Ú ZSSK
musite uznat, ze toto bolo na urovni, keby to tak bolo vsade
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy
Co si mam kupit nejaku staru skodovku a spravit vodicak?