Dlhé diely. Prvá 32ka už išla. Keď som prišiel na zastávku, 2ks tedom 32ky stáli v strede kopca. Jeden sa dostal nejak na kopec a odstavil – zaparkoval v križovatke nad kopcom v tvare T, teda podľa vyhlášky. Druhý za účasti dispečerov – jedného vonku a druhého vo voze, sa spúšťal k zástavke. Ani jeden z nich však nemali reflexnú vestu, iba tmavé dpb oblečenie a dáždnik. Takto chlapík zastavoval autá idúce smerom hore, autobus na brzde bez spiatočky dokráčal pred zástavku. Na pokyn interiérového dispečera ľudia nastúpili. Zavreli sa dvere, vodič pridá plyn a nič. Iba cukanie. Vonkajší D hovoril že kolesa nešmýkajú. Boli zréjme blokované nejakou chytrou elektropneumatikou vozu. Tak ľudia vystúpili. Voz sa opäť skúšal pohnúť, tentokrát 3krát úspešne. Tak ľudkovia telefonjúc o nie veselej situácií známym, opäť nacupitali dnu. Nízkou rýchlosťou sme sa pohli. Múdre ohlasy od strednej časti busu hovorili, aby vodič pridal lebo sa nedostaneme hore. On sa však zachoval akoby TEDOM kabína bola zvukotesná a pekne zhruba 20kmh sme sa dostali hore. I na všetkých zástavkách zastavil. Takže problém, ako povedal dispečák, bolo že nariadený výjazd odhrn/posyp služby sa vykonal o hodinu neskôr, teda nie o 18tej, ale 19tej. Pri našich pokusoch o rozbeh sa tam nejaká pluhový dva krát otočil a potom fičal asi na konečnú.
Nad kopcom molecova stáli ešte aj tri Š Tr25 teda 33ky „duobusy“. Plus záložák MAN išiel ako služobný smerom dole.
32ka Matejkova 19,42
Nad kopcom molecova stáli ešte aj tri Š Tr25 teda 33ky „duobusy“. Plus záložák MAN išiel ako služobný smerom dole.
32ka Matejkova 19,42
? Dík za info.
Ruslan