Takže zhrnutie dnešnej výluky pri Zimáku. Ráno (čas netuším) sa prevrátil žeriav a vytvoril ramenom "okno" do tréningovej haly (aspoň myslím, že je to tréningová hala). Trolejového vedenia sa ani nedotkol. Z bezpečnostných dôvodov bol podložený panelmi (keby náhodou obloženie haly nevydržalo), aby sa zas neprekotil na cestu). Predpokladám, že počas toho podkladania panelmi bola cesta uzatvorená prvý raz.
Keď som sa ja dostavil na miesto (cca 15:20) tak premávali na L204 aj autobusy, ale prešlo aj pár trolejbusov z Trnávky. Vedenie bolo neporušené a stále pod prúdom. Na miesta už boli aj ďalšie žeriavy, ktorými sa vyslobodovalo. (Firma je z Prahy, tak sa zrejme čakalo kým prídu odtiaľ). O cca 15:45 bol trolejový úsek odpojený od napájania, zvesil sa jeden preves (ktorý by zavadzal pri vyslobodzovaní). Vykonali sa potrebné opatrenia, o 17:15 sa opäť uzavrela cesta a žeriav bol vytihahnutý. Po troch hodinách státia v tom mraze som to zabalil a šiel domov. V tomto čase by už mohlo byť všetko v pôvodnom stave (až na tú dieru v stene).
Samozrejme, že ak niekto zaviedol náhradnú dopravu či už z bezpečnostného hľadiska, či z dôvodu prvej uzávierky cesty, tak ju nemá zmysel počas dňa 5x meniť podľa toho, ako postupujú práce na odstraňovaní nehody.
BTW, na autobusovej 204 boli: 3421, 2353, 1633 a ešte jeden kĺbový SOR ktorého číslo som si nezapamätal.
Keď som sa ja dostavil na miesto (cca 15:20) tak premávali na L204 aj autobusy, ale prešlo aj pár trolejbusov z Trnávky. Vedenie bolo neporušené a stále pod prúdom. Na miesta už boli aj ďalšie žeriavy, ktorými sa vyslobodovalo. (Firma je z Prahy, tak sa zrejme čakalo kým prídu odtiaľ). O cca 15:45 bol trolejový úsek odpojený od napájania, zvesil sa jeden preves (ktorý by zavadzal pri vyslobodzovaní). Vykonali sa potrebné opatrenia, o 17:15 sa opäť uzavrela cesta a žeriav bol vytihahnutý. Po troch hodinách státia v tom mraze som to zabalil a šiel domov. V tomto čase by už mohlo byť všetko v pôvodnom stave (až na tú dieru v stene).
Samozrejme, že ak niekto zaviedol náhradnú dopravu či už z bezpečnostného hľadiska, či z dôvodu prvej uzávierky cesty, tak ju nemá zmysel počas dňa 5x meniť podľa toho, ako postupujú práce na odstraňovaní nehody.
BTW, na autobusovej 204 boli: 3421, 2353, 1633 a ešte jeden kĺbový SOR ktorého číslo som si nezapamätal.
Prispel Risko1
A navyse trolejbusy by tam tak ci tak nemohli jazdit, kedze ta ulica bola uzavreta.
Ehm