Ja ti trošku vysvetlim, tie autobusy chodia preto tak aby zamestnanci VW došli do práce o 5:30 aj ked im smena začína až o 6 hod. tak chodia skorej aby sa stihli prezliect alebo najest atd. tie intervaly na L92 by som nechal tak pretože ja robim tiež vo VW a ked chcem ísť o 5:01 zo ZOO tak sa do autobusu nezmestím ďalší čo ide 5:06 tak ten ide poloprazdny ale z lamača chodieva plný, spoj 5:11 ani nejde k volkswagenu ale na opletalovu, 5:18 je tiež ešte dobry spoj pre tych čo chodia na 6-6:30 hod, a tymi busmi od 5:30-8:00 chodia zamestnanci tiež... Ta linka je navyše ešte aj platená a vozí veľa ľudí, tá linka je dosť zisková...
To moc dobre viem, že tie peniaze majú ibaže narábanie s peniazmi v štýle "však máme, tak rozhadzujme" nie je normálne. Ono aj väčšie rozostupy medzi tými spojmi by pomohli dačo ušetriť a tiež rozložiť cestujúcich medzi tými spojmi. Aký má napr. zmysel to, že ráno idú spoje L92 až 4x v rozostupoch 5min a síce 4:40-45-50-55 a potom 5:20 a 40? Tiež mi nejde do hlavy to, že spoje idú 12:35-40-45-50 a potom zrazu idú 16-36-56 ?
Coze? To vazne? No to by potom znamenalo, ze ich bude vsetkych 100ks. No, ale ved MS v hokeji su tu coskoro. Treba mat nove vozy. Vsak sa zarobi a hadam nieco mesto da aj DPB potom ?
Jadran