naco sa vozidla opravuju? ? mal to byt este posledny opraveny TAM, preto nebol odhlaseny spolu s ostatnymi. a na to, ze 2407 bude historicky sa neprislo az po tom, ako bol odhlaseny....
Proste nechapes, ze si to VW plati? Ked si zaplati 10 pojov, tak tam bude 10 spojov, aj ked pojdu prazdne, su zaplatene. Ked maju tolko penazi, nech platia. DPB na tom nie je stratovy.
VW si platí ale v prípade určitých spojov za dobré voloviny. Ráno okolo 5:00 ide L92 jak o život, až 4!!! spoje v odstupoch 5min a to aký má zmysel? 3 by bohate stačili, aj to ten tretí spoj keby hradilo 12m vozidlo by stačilo, lebo by si to nepocítil nikto. Mám o tom prehľad ako to jazdí vyťažené dosť dobre, preto by som navrhol úpravy :
Odchody Voz. Petžalka :
4:40, 4:50, 5:00, potom každých 20min s posledným odchodom v 20min intervale o 8:20, t.j. vyplniť tú 40min dieru po odchode o 7:40. Potom odchody v 30min intervale (prvá L192 o 8:50) a posledný o 12:20, potom odchod štandardných spojov L92 o 14:40,14:50 a 15:00. Ďalej v 20min intervale s posledným odchodom o 17:40.
Takže ak dobre rozumiem DPB urobil čachre a ŠPZ, techničák a pod. zobral jednému busu. Druhému busu následne prelepil evidenčné číslo, premontoval naň ŠPZ a spravil z neho papierovo bus č. 1?
TAM BUS 2407 bude zachovaný ako historický. Vytipovaný bol preto, lebo má rám v najlepšom stave. Nakoľko však už bol vyradený z evidencie, dostal papiere z 1409. Onedlho sa má začať jeho GO, po ktorej bude vyzerať ako po dodaní. Podarilo sa zohnať dokonca aj transparenty Peled. ?
Majo