O7:30 sa cez Šancovú a TrMy presúvali do vozovne Iveko trakker+zdochnutá 2619, a cez Krížnu išla o pár. min neskôr do vozovne na poruchu nejaká krabica 15xx (z L21).
210/2 bol povodne 6230, nemam informaciu ze vypadol, je mozne ze 6293 sice isiel v jeho odchodoch ale to len preto, ze sancova bola upchata a vozy sa nestihali tocit, tak vlozili operativne "dalsie poradie", minule bol takto zvolany zv 6251 a oproti sme stretli 3x210 s cestujucimi '-D
Dnes:
- 32/5 - 1218 pred 17 hod. vypadol, nahradil ho ZV 3701
- 80/6 - 4132 okolo 15 hod. vypadol, nahradil ho ZV 4835
- 93/4 - 4817 bol v rannej špičke na linke, poobede ho vymenil 4861
- 210/2 - ZV 6293 po 17 hod. hradil linku
75/3-2642 nam dnes nedojazdil, ostal totiz stat na zastavke Komarovska smer Kadnarova od 16.07 h. bez elektriky (chyba niekde v poistkach), pritomna dielna, z miesta cinu odisiel po svojich do vozovne az o 17.31 h., neskor ho isiel hradit (predpokladam ze sa napojil o 16.47 h. z Kadnarky) az do konca sluzby ZV 2646
A taka perlicka, 75/5 poobede 2652
Vacsina vodicov sa snazi jazdit podla CP,takze kde treba ide pomalsie,a kde treba zase rychlejsie.V tom to asi bude.Casy na niektorych linkach su tak blbo spravene,ze niekde aj keby si chodil 30 km/h,tak si stale v pluse.A na inych zase mozes robit co chces,aj tak ides permanentne aj -5 ?
N/A