Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #109398:
skor by som povedal ze kvoli tym "uzasnym" fotobunkam meskaju tolko a stoja 2 minuty na kazdej zastavke, a pri takomto intervale je jasne ze Ikarusy ich dobiehaju...
Reply on: eMDi #109338:

Išlo mi o to ked už dali takú výpravu na 95ku tak nech je už teda kompletná. Aspoň nosné linky by mohli byť vypravované novými vozidlami. L95 ide stredom Petržalky tak má na to najviac opodstatnenie.
No isto by sa zišli aj na 93jke už aj kôli Hl. stanici tým by ale východná časť Petržalky bola ukrátená.
Čo sa týka L93, viem ja ňou chodím tiež denne (a inak osobne by som uvítal MB práve tam radšej ako 68). Nových vozov na nej veru moc nechodí.
Inak ked už sa bavíme, otázka na znalého -Nemohla by sa L 93 vyskladať aspoň SORmi? Kolko má vlastne poradí?
Reply on: Viliam22 #109396:
5/9 nemas tak tu je : 7957+7958
Reply on: MiroBA #109397:
To z toho dovodu, ze ti novi vodici jazdia dost opatrne a preto ich dobiehaju ini - lepsi vodici. Takze aj z toho dovodu bola plna, nakolko meskala.
Reply on: Kami #109356:

Hej, aj dnes som si všimol chodia tak. Ja som šiel okolo 16.15 4920 a za ním voláky IK 435 na Jantárovej nás dokonca predbehol. Inak som ešte na Šafku videl nejaký SOR ale zdialky, okrem toho inak samé MB Capacity.
Napriek hustému intervalu teda aspoň ten 4920 bol slušne vyťažený.
Reply on: t6a57919 #109390:
Doplním ťa:

1 - 7735+7736, 7809+7810, 7703+7706, 7787+7788, 7751+7752
4 - 7812+7811, 7805+7806, 7777+7778, 7715+7704, 7807+7808
5 - 7947+7948/4, 7939+7940/5, 7835+7836/6, 7929+7930/7, 7946+7945/8, nemám/9, 7915+7916/10, 7917+7918/11, 7927+7928/12, 7905+7906/13
9 - 7919+7920/1, 7789+7790/2, nemám/3, 7775+7776/4, 7741+7742/5, 7769+7770/6, 7845+7846/7, 7941+7942/8, nemám/9
12 - nemám/1, nemám/2, 7799+7800/3, 7781+7782/4, 7717+7718/5, 7779+7780/6
13 - 7101/4
17 - 7602+7610
Reply on: TeBeCe #109393:
neviem o tom, este by nemal
Reply on: Jadran #109392:
jediny "udomacneny" Bambus je momentalne 2415, ten byva pondelok az piatok na 61/7 furt ?
Reply on: Jadran #109392:
a nejde uz 2414 do kovosrotu?
Reply on: LaMa #109384:
nie su - 196/2, 3, 4 a 5 maju v zadeleni delenkari, dvaja z nich maju pridelene Bambusy (2414 a 2416), na niektorom z tych poradi sa objavia vtedy, ked im to vychadza podla zadelenia, dnes napr. 196/4 je 2416
potom 196/1 rano robi voz z N70 (83/11, dnes 2652), vacsinou nejaka Karosa, poobede tam byva vo vacsine pripadov 2616, ako aj dnes..
Reply on: t6a57919 #109390:
7304 hradila aj ďalšie kolečko z dúbravky.
3 : 7107 ,
5 : 1/7937+7938 ,2/7839+7940 ,3/7921+7922 ,
7 : 7113 ,7085 ,
8 : 7124 ,
13 : 7119 ,

- 7759+7760 odstavena na spojke Vazovova - Raca ako SLUZOBNA JAZDA a vedla nej dispecing

- 7304 hradila L1 odchod s Kapucínskej smer Dubravka 14:41 ( meskanie 3min )
Reply on: Mike #109380:
polhodinu dozadu som videl uz 4921 na max hella smer letisko
Reply on: Trammat #109387:
1030 - Školský spoj 4, 4141 - 91/5, 4142 - 87/1 ?
Inak, na ktorých linkách by som mohol stretnúť:
3501 - 09 a Ikarusy 412-ky? Diky.
Reply on: Trammat #109385:
A tá 2607 mala vodiča z 2639.
Reply on: Viliam22 #109365:
O 7:40 išla 2607 ako SJ z obratiska pri kríži.
27 - 1907.
139 - 3531 (poobede).
5/2 - 7839+40.
88-49xx ? to uz aj 88 pomaly zacne vypravovat 4. kolona?

Inak, su na 196 udomacnene nejake Tam-Busy?
Reply on: Risko1 #109382:
P.S: v opacnom smere isli riadne 3 spoje 95ky aj v rozostupe - nie vlacik
Reply on: Sati #109378:
2638ka uz v sobotu bola v premavke. V nedelu robila 61/5 a NZV2.

- inak neviem co sa dialo, ale minimalne tri spoje 95ky vynechali. Nesli odchody 14:23, 14:28 a 14:33 zo zastavky Sintavska smer Safko. Dalej sme necakali a nastupili na druhu 99ku co medzitym prisla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.