Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MiroBA #109333:
ty sa stazujes, ze ti dosiel na L95 nejaky serbel, ked je tam vyclenenych 12 ks CapaCity? tak teraz ti poviem skusenost z minuleho utorka: siel som z prace, standart niekde medzi 17:15 - 17:30 co su 3 poradia, samozrejme dosiel minimalne jeden vlak so studentmi ... sli 2 ikarusy 435 a jedna klbova karosa, ani do jedneho spoja som sa nezmestil uz na SAV, co je prva zastavka od konecnej ... jedno capacity by spravilo aspon ciastocne uvolnenie ostatnych dvoch spojov ... a ty sa stazujes? ludia chodia s 93 na stanicu s kuframi a musia ich po vacsine trepat do schodov? schvalne, kolko SORiek jazdi na L93 v spicke ... 4? 5? Ale ze na mileticka-shopping linke (mimo naozaj spicky, kde to akceptujem) - cize L68 jazdi dalsich 6 CapaCity, to je uz OK, hej? Nechcem vyvolat flame, len poukazat na trochu nedokoncenie uvazovanie citelne v tvojom prispevku ...
Po cca 45min o 19:08 obnovená trolejbusová doprava v úseku Slovinská - Rádiová, pre strhnutý preves ?
Reply on: misik #109328:
Zahustit interval uz nema zmysel, nakolko teraz sa dobiehaju a chodia 2-3 za sebou rano. A ako pisal HugO, Mileticka je prepchata uz teraz.
Reply on: Marek1978 #109334:

Síce pravda to mi ušlo. Písal som to z toho pohladu ako možnosť prestupu na električky lebo ten je možný už na Zochovej.
Reply on: MiroBA #109333:
Skratit po Zochovu nema zmysel, nakolko na Vazke je skola, kvoli ktorej tam premava aspon jeden spoj z Petrzky.
Reply on: misik #109328:

L94 je posila L93 a odľahčuje ju v úseku Smolenická - Zochova.
Ráno je vyťažená akurát, hoci nie preplnená.
Určite by som ju nerušil, možno skrátil trasu po Zochovu s priebežnou konečnou ako kedysi 43S.
Z intervalom sa hýbať nedá lebo by sa narušil preklad s L93.
Zrušenie L94 a zhustenie intervalu L93 by bolo Neracionálne aj ked ja osobne by som to uvítal. No, autobusy v úseku Vyšehradská - Smolenická by vozili vzduch.

Inak aj mna prekvapuje na L95 výprava aj IK435 a SORov.
Však mala byť celá Capacity-ová. Kôli tomu na ňu chodievam z roboty a porazí ma ak mi tam príde dáky šerbel 48XX.

Kedy sa v BA tých Rachotín IK435 a plynových "vrakos" konečne zbavíme?
Reply on: misik #109328:
A to ma na Miletičke stať už 10 vozov zo 68-čky?
Reply on: Marek1978 #109323:
ano bol to 2414 zo 196, uz to mam aj potvrdene od jeho vodica, len nechapem preco on robil 196 ked mal mat 59/1
Rano po 6:40 4849 v Rači smer mesto ako SLUZOBNA JAZDA ,pravdepodobne hradil L59
Reply on: misik #109328:
Ja síce 94-kou nejazdím, ale tá linka obsluhuje školy na Vazke a tiež STU, takže minimálne počas školského roka význam má.
68 - /1,4827,4905,4232,4904,/6,4810,4832,490x ....
98 - 4908/5 ?
180 - 3520/1

menilo sa zasa nejako zadelenie? na 68,95 SORky a Ik435?

ake mate skusenosti s vytazenostou L94? podla mna uplne zbytocna linka nehodna tolkeho intervalu a klbovych vozov... Radsej by mohli zahustit ako nahradu L68 a L93
Reply on: t-bus 6293 #109326:
doplním ťa:
201:6611
203:6307,6308
Dnešné "nové"trolejbusy na linkách:
201-6622
203-6263,6269
Reply on: Peon #109324:
ale daj pokoj, idu vianoce, tak sa sroty uzivia. ?
Reply on: Mike #109310:
A aj 1706 behá na 36-ke. Nebolo by možné vrátiť 36-ku Krasňanom? Snáď by sa nejaké dva Sory B9.5 alebo BN 9.5 našli (prinajhoršom BN 10.5). 12-metrové vysokodpolažné vraky sú tam fakt zbytočné...
Reply on: Jadran #109322:
#109296 podla tohto prispevku mi to tak vychadzalo.
Reply on: Marek1978 #109321:
tak potom to nebol 2414
Reply on: kecho #109320:
skor to mohla byt 196, nakolko sa to stalo na pristavnom moste.
Dnes 9:15 tuším 2414 ako L59 ťahaná trakerom cez bulíkovu a šustekovu...
Reply on: kubo_99 #109318:
ano? Ze by som zle videl. Tak potom to bola 4819. Dik

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.